Gå til innhold

Et par K700 spørsmål, er dere fornøyd ?

Jome

Anbefalte innlegg

Er ikke direkte enig i at K700i har dårlig batteri-kapasitet. Det kommer helt ann på hvordan man bruker telefonen. Slår man av BT, ikke bruker kamera osv. Kun ringer litt og sender noen SMS sånn vi gjorde med de gamle telefonene holder den fint 3-5 dager. Gjør den ikke det bør man kontakte ett service-verksted å si at batteri-kapasiteten er vesentlig dårligere enn oppgitt og de vil oppgradere fw og eventuelt bytte batteri for deg.

Har brukt Siemens S65, Nokia 6230 og K700i ganske mye og alle 3 har omtrent like lang batteri-levetid. K700i har kanskje hakket kortere hvis man fikler mye med tlf. og det kommer helt sikkert av den rå skjermen.

Jeg syns K700i er den klart beste mobilen i sitt segment, den har god tale-kvalitet, bra skjerm, er god på SMS, MMS og har en fin e-post klient. Menyene er av de beste på markedet i dag og designet er fantastisk etter min mening.:love:

Til dere som knotter masse med K700i'en deres slik at batteriet ikke holder så lenge..: Sett den på lading når dere går å legger dere så våkner dere til full-ladet mobil hver morgen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar, men jeg synes det er veldig stor variasjon på erfaringene, det er jo alt fra "Møkkatelefon, elendig batteri & dårlig minne" til "Helt konge, snadder skjerm, bra grafikk og mye programmer/muligheter".... :whistle:

Er det noen som har, eller har sett fargen "Blue Tinted Silver" som SE sin hjemmeside snakker om.. ???

Eneste jeg har sett er Optic silver.. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på denne telefonen da jeg kan få den til 1000-1100,- via Netcom mot å binde meg et år til. Slik jeg ser på det hittil utifra de høyst blandene erfaringene her, kan man bare sende den tilbake om den ikke fungerer tilfredsstillende; man har da rett på et produkt som fungerer

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...