EviLEddiE Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Beklager at jeg kommer med ENDA en GTA3 post...men problemet mitt er forskjellig fra alle andre GTA3-relaterte spørsmålene som har kommet opp her: Hver gang jeg skal starte/loade et nytt spill, tar loadingen sinnsykt lang tid! Den stopper opp etter 100%, og står der i ca. 1 1/2 - 2 minutter. Ellers går spillet greit, bortsett fra noen manglende teksturer på veien enkelte plasser. Har et Abit KR7A-RAID HK med AthlonXP 2000+ CPU, Creative GeForce4 Ti4400 og 512MB DDR RAM. Hele suppa går på Windows XP. Windows XP-patchen er lagt inn, og jeg har sjekket Take 2 sine hjemmesider for råd, uten å lykkes. Jeg finner sikkert ut av dette - grunnen til at jeg spør er at jeg lurer på om at andre har opplevd noe liknende? Og til alle som bare har lyst til å klage og mase om at dette er warez, så HOLD KJEFT! Kjøpte spillet på Free Record Shop... [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-06-01 17:17 ] Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Eller for å si det sånn: Hvor lang tid tar det i gjennomsnitt å starte et nytt spill/loade en save i GTA 3 hos dere..? Jeg har 2 teorier om hva som kan være galt hos meg: 1. Korrupte teksturer som systemet forgjeves prøver å lese (Gta3.exe bruker 100% systemressurser, samt at vei-teksturer mangler/er korrupte noen steder) 2. GTA 3 liker ikke Detonator versjon 29.40, som jeg bruker akkurat nå. Holder 70/30 mot teori nr. 1 akkurat nå... Lenke til kommentar
mortenlarsen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hallo! Jeg lurte på hvordan du la inn patchen til xp (jeg har Norsk xp pro). Men når jeg lastet ned filen fra microsoft får jeg ikke til og installere denne p.g.a av feil språk. Hva gjør jeg??? problemet ditt høres rart ut, jeg har også GeForce 4 TI 4400 og xp2000+ men plages ikke som deg iallefall........................ Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Har engelsk XP... Jeg anbefaler først å gå inn på Microsoft sin supportside. Velg "norsk kunnskapsdatabase", og søk etter nøkkelordet "Q306676". På jobben fikk jeg tilsendt en mail fra BJ om denne GTA3/WinXP/NVIDIA-bugen, og fikk linkene til både engelsk og norsk oppdatering. Men husker dem ikke i hodet nå... Du kan også prøve ut Corporate Update, der du kan laste ned oppdateringer seperat uten å måtte installere dem først. Det ligger i tillegg mange mer oppdateringer der enn i den "vanlige" Windows Update. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-06-01 22:09 ] Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har samme problemet som deg med loadingtid. Eneste forskjellen er at jeg aldri kommer inn i spillet når jeg loader et savet game, men det bare står der på 100%. Virkelig kjipt å begynne på nytt hver gang en vil spille. Jeg har ingen løsning dessverre, men venter spent på svaret. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 22:38, Smyagol skrev:Jeg har samme problemet som deg med loadingtid.Eneste forskjellen er at jeg aldri kommer inn i spillet når jeg loader et savet game, men det bare står der på 100%. Jeg kommer opp på 100% og blir liggende der i ca. 1 1/2 min, etter å ha ligget i ca. 30 sek på 96%. Men jeg kommer inn i spillet. Uansett, jeg tar med spillet tilbake til Free Record Shop på søndag og får testet det der for å se om det er samme feil der også... Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Har du tatt dette greiene med flammekaser når jeg gjorde det tok det helt ekstremt lang tid og komme inn i spillet. Lenke til kommentar
simro Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei Jeg har også problemer med texture som mangler. Ganske ofte er hele hus borte. Togene kjører i løse luften og veien mangler nesten alltid i veikryssene. Jeg kjører på en PIII 850mhz 384MBRam og ATI Radon 32MB DDR. Har WindowsME. I motsettning til mange andre så hakker det lite hos meg, men det visuele ser veldig dårlig ut. Har lagt inn driver. Avinnstalert og innstalert. lagt inn patch osv. osv. Endring av grafikk options under spill hjelper noe (Uavhenging av hva slags endring). Men spillet henger etter ca. 5-10 min uansett. Jeg venter nå på en patch..... Mvh Simro [ Denne Melding var redigert av: simro på 2002-07-15 12:24 ] Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Ikke ta av frame synch og frame limiter da vill ikke det skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå