skarsk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kjøpte et trådløst kamera i Thailand nylig, av den sorten som averteres på QXL. Har en Compaq Evo N1020v og ønsker å kople til kamera til denne. PC'en har en gul video/lyd-inngang. Hvilke programvare trenges? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tja. Hvis du har videoinngang er det jo bare å bruke Windows Moviemaker som er standard med i XP for å ta opp, ikke det beste programmet, men er trossalt gratis. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Windows Moviemaker klarer ikke å detektere kamera, har muligens feil kabel? Andre som vet? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har en Compaq Evo N1020v og ønsker å kople til kamera til denne. PC'en har en gul video/lyd-inngang. Hva mener du med "gul video/lyd-inngang". Evo N1020V har da ikke video-in. Du vil trenge noe slikt som dette eller dagens julekalender (4. Des.) til dette. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hva mener du med "gul video/lyd-inngang". Evo N1020V har da ikke video-in. Har sett nærmere på Evoen, og den har S-Video inngang, men jeg får ikke kontakt med kamera som sagt. Lenke til kommentar
knut Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har sett nærmere på Evoen, og den har S-Video inngang, men jeg får ikke kontakt med kamera som sagt. N1020V har ikke video-inn, den har bare video-ut. Jeg har enda ikke sett en eneste bærbar med video-inngang integrert av typen s-video eller composite. Du vil da trenge et eksternt kort som f.eks. i dagens julekalender. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Det forklarer alt... Da er det bare å bestille en slik duppeditt som skal til for å få kamera til å virke. Takker spes. bludern og qwert for full oppklaring. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 vil en overgang til usb funke tro? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Et annet alternativ kan være AverTV CardBus. Koster ca. 800,- på romex.no Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ja. jeg stusset på om det var det, men man vet aldri. Du får jo kjøpt enkle digitaliseringskort for USB og legger du på et par hundre så har du et USB TVkort med videoinnganger. så det blir smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå