Christian86 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 min telefon låser automatisk tastaturet når den går i idle Lenke til kommentar
datadiver Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 du trenger et program som du finner her: http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/ Men hvordan får jeg startet dette og andre programmer automatisk hver gang jeg skrur på telefonen? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 du trenger et program som du finner her: http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/ Men hvordan får jeg startet dette og andre programmer automatisk hver gang jeg skrur på telefonen? Det går ikke! Man må starte programmet på nytt hver gang mobilen skrus på! Lenke til kommentar
Fenwick Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du kan teste Dette. Skal funke på series 60. Starter automatisk, og kjører i bakgrunnen Lenke til kommentar
Michiel Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Problemet med programmene for automatisk tastelås som er nevnt så langt i denne tråden er at de virker i alle telefonens applikasjoner. Dvs, hvis man nøler litt for lenge mens man f.eks. skriver en melding, låser tastaturet seg. Veldig irriterende. Jeg har prøvd en del slike applikasjoner, men den eneste som er konfigurerbar er KeyLocker fra SymbianWare. Den lar deg spesifisere i hvilke applikasjoner tastaturet skal kunne låses automatisk og i hvilke det ikke skal skje. Koster $5. Den har ikke kommet for 6630 ennå, men jeg prøvde varianten for 6670, og det funka fint. Link her: KeyLocker Lenke til kommentar
7zen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Den automatiske systemlåsen på 6630 er ikke noe som trer i kraft når du bytter sim. Man kan også sette den til å låse dersom sim byttes. Slår seg på etter definert inaktivitet (1 min.eller mer) og åpnes med koden du har satt, 5 siffer. Altså som på en pc. Er ikke spesielt lettvint, men telefonen, og innhold, er jo beskyttet for uvedkommende til en hver tid. Tror nok heller at jeg vil prøve ut noen av tipsene det er linket til her. Endret 22. januar 2005 av 7zen Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 gidder ikke lage ny post så slenger bare et spm inn hær, hvis det er greit for tråd starter da..? Når jeg skal sende en mld på min 6630, og skal skrive inn nr "manuellt" og ikke bruke lagrede kontakter, så må jeg holde inne knappene for og få nr istede for og bare trykke, det er bare sånn når jeg skal sende sms, noen som vet hvordan jeg får det bort? er ikke et stort problem, men blir sinnsykt irritert av det kan ikke noe for det jeg takker for alle svar Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Problemet med programmene for automatisk tastelås som er nevnt så langt i denne tråden er at de virker i alle telefonens applikasjoner. Dvs, hvis man nøler litt for lenge mens man f.eks. skriver en melding, låser tastaturet seg. Veldig irriterende. Jeg har prøvd en del slike applikasjoner, men den eneste som er konfigurerbar er KeyLocker fra SymbianWare. Den lar deg spesifisere i hvilke applikasjoner tastaturet skal kunne låses automatisk og i hvilke det ikke skal skje. Koster $5. Den har ikke kommet for 6630 ennå, men jeg prøvde varianten for 6670, og det funka fint. Link her: KeyLocker Det prog. har kommet til 6630 også AutoLock v0.5b available for Nokia 6630! Lenke til kommentar
simson Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Når jeg skal sende en mld på min 6630, og skal skrive inn nr "manuellt" og ikke bruke lagrede kontakter, så må jeg holde inne knappene for og få nr istede for og bare trykke, det er bare sånn når jeg skal sende sms, noen som vet hvordan jeg får det bort? Hold inn # - så skriver du i tallformat. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 gidder ikke lage ny post så slenger bare et spm inn hær, hvis det er greit for tråd starter da..? Når jeg skal sende en mld på min 6630, og skal skrive inn nr "manuellt" og ikke bruke lagrede kontakter, så må jeg holde inne knappene for og få nr istede for og bare trykke, det er bare sånn når jeg skal sende sms, noen som vet hvordan jeg får det bort? er ikke et stort problem, men blir sinnsykt irritert av det kan ikke noe for det jeg takker for alle svar Synes det der er en herlig funksjon. Skal jeg sende melding til "Peter" skriver jeg bare Pet i "nummer" feltet, skriver meldingen og trykker på den grønne ringetasten. Da skjønner telefonen at den skal til "Peter" og sender med en gang (du slipper "Valg-Send" mao). Skal jeg sende til "Andreas" og bare skriver "And" spør den meg om jeg vil sende til "Andreas", "Anders" eller begge (sett kryss). Fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå