orjhamme Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Her nå kjøpt 6630, men kan ikke se at det finnes tastelås på denne. Stemmer dette?? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) herregud...følgte det med bok? * tasten og den øverste Endret 3. desember 2004 av jmmk Lenke til kommentar
orjhamme Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Mulig jeg er dum, men jeg får det ikke til......har hatt en haug med Nokia telefoner, men jeg finner ikke automatisk taselås heller. Fant ut av den manuelle.. Endret 3. desember 2004 av orjhamme Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis du kjøper deg 6630 og vet ikke hvor tastelåsen er så var kanskje ikke kjøpet så lurt Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 du trenger et programm som du finner her: http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/ (det er gratis) Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har ikke mobilen men tror det er slik Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 det er feil... jeg har den... men uansett så var det ikke det han mente, han mente hvordan du får automatisk tastelås på den... Lenke til kommentar
orjhamme Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Takker for linken SkorpuZ. godt det er noen som kan være saklig. Erik-h viser nok en gang at folk med komplekser slenger dritt..... Har nå satt opp Nokia One Business Server mot MS Exchange og nå kan jeg lese mail med vedlegg med stor skjerm. Endelig en brukbar mobil løsning. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som har 6630 og kan svare meg kjapt om denne tlf har sånn passord beskyttet tastelås sånn som de fleste nyere Nokia tlf har?? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som har 6630 og kan svare meg kjapt om denne tlf har sånn passord beskyttet tastelås sånn som de fleste nyere Nokia tlf har?? Mener du Automatisk Telefon lås? Kan ikke huske om man kunne sette opp passord på tastaurlåset Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Nei ikke automatisk, men når tastaturlåset er på for å åpne den så må man taste et bestemt passord for å låse den opp. Det er sånn funksjon man feks har pp 6230 Endret 4. desember 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jada, jeg skjønte hva du mener men, jeg husker ikke hva den heter. Kanskje det het System lås eller noe sånt? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jada, jeg skjønte hva du mener men, jeg husker ikke hva den heter. Kanskje det het System lås eller noe sånt? Tror det heter sikkerhetstastelås. Kan noen svare på om 6630 har denne funksjonen?? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvis den ikke har det så er det jo bare å laste ned et program... Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg sjekket på min 6630... den har det IKKE bare noe som heter automatisk systemlås var det nærmeste jeg fant men det er vel noe annet...? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg sjekket på min 6630... den har det IKKE bare noe som heter automatisk systemlås var det nærmeste jeg fant men det er vel noe annet...? Det er jo det vi mener dah nerd Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) jeg sjekket på min 6630... den har det IKKE bare noe som heter automatisk systemlås var det nærmeste jeg fant men det er vel noe annet...? Det er jo det vi mener dah nerd ØH? systemlås er ikke tastelås med kode nei! systemlås, betyr at vis man bytter simkort, må en taste kode. Endret 4. desember 2004 av jmmk Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jada, jeg skjønte hva du mener men, jeg husker ikke hva den heter. Kanskje det het System lås eller noe sånt? Tror det heter sikkerhetstastelås. Kan noen svare på om 6630 har denne funksjonen?? Tastlåskode ja... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 På de telefonene jeg har hatt er det ihvertfall å trykke på "Av" knappen en gang. Så er det et valg som heter lås telefon. Tror det er det du mener.... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bare kaos her:P Har nå kjøpt meg 6630 tlf etter masse ja og nei tenking. For sjekke det selv imorgen når den er ladet ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå