vi er lost Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 God ettermiddag. Så akkurat på PSUen min, der stod det forskjellige spenninger etterfulgt av hvor mange amper det var på hver og i parantes var det skrevet en farge (regner med at det er HK kabelen denne fargen gjelder). Det jeg er interessert i er 5Vsb, for der stod det 5Vsb 2,0A (purple). Vil det si at hvis jeg kan trekke 2,0A fra den, feks til Leds? og da bruke en av de svarte til jord? Det er en power man strømforsyning. Litt rotete kanskje, men håper dere forstår. mvh Christoffer. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bruk den røde ledningen. Den er også 5V, mendu kan trekka meir straum. Her kan du lesa meir. PSU guide Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Glemte visst å nevne det, men hadde tenkt å bruke den slikat jeg kunne ha ting gående selv om pcen var slått av. Vel å merke bare ting som trekke <5V da. Hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Dersom det kunn er eit par led som strekke minimalt med straum går det nok bra. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 som trekker minimalt med strøm? altså, kjøper du slike ferdige LEDs som skal kobles på 5volt trekker ikke de mye. kan fint kobles på 5Vsb. men ikke for mange da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå