TLZ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Over årene så har eg faktisk vunnet litt Vant fks TV og Sykker da eg var 6 år... Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg vant en gang en termos, dessuten har jeg vunnet en lysestake jeg aldri fikk....... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nytt lodd Ellers mener jeg at jeg har vunnet 20 eller 40 kroner. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 100,- og nedover.... Lenke til kommentar
power Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tror jeg vant 100 kr på et lodd i danmark en gang.. Jeg har også vunnet fruktkurven en gang Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Vant en gratis Mini Cooper i 3 mnd i sommer, litt halvveis off-topic, men måtte dele det Den var svart og med stort glasstak som kunne åpnes. Jeg leverte den tilbake med særdeles slitte dekk! Bilen oppfører seg som en gocart på veien! edit: Har vunnet 100,-! Jeg har funnet ut at jeg må være inne i et godt driv og har dermed tenkt til å vinne en sånn skrape-lodd-bil, klarte dessverre ikke å vinne Saab 9-3'en i sommer (Mini'n var full av skrapte lodd), men tror en av SUV'ene som loddes ut nå blir min... Gjerne to av dem! Endret 4. desember 2004 av Raggie Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hentet hjem en Kransekake engang Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 9500 på en spille automat vel og merke.. er jo ikke loddd men vant da... satsa 100 spenn tror jeg det var.. er ikke så lenge siden.. i sommer kansje...ble tungt og bære.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 fikk en gang for lenge siden 4 stykk 50 000 ere. men damen i kassen sa det bare skulle vere 3, 4 var en for mye (bekreftelse anyone???), så jeg kastet det. ellers var det 20kroninger det går i Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) fikk en gang for lenge siden 4 stykk 50 000 ere. men damen i kassen sa det bare skulle vere 3, 4 var en for mye (bekreftelse anyone???), så jeg kastet det. ellers var det 20kroninger det går i Øh, håper du sjekket opp det med Norsk Tipping og ikke bare ga henne kortet og gikk! Endret 5. desember 2004 av Raggie Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vant en gang en kalkun på et lodd farmor tok i mitt navn! Skjønnte lite da de folka kom på døra med en kalkun til meg.. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vant et coca-cola sterioanlegg en gang. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vant 800 kr på en automat en dag. Husker dere Røde kors lotteriet? Vant hver kveld der jeg. 10 gevinster gitt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Oi, husker at jeg vant en ryggsekk full av Kvikklunsj en gang! Var fem, seks år eller noe. Tror det var 50 stk nedi der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå