razh0r Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg vil se Foo Fighters! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hot damn! Quarten next! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kult! Da får jeg kanskje en lett jobb med å få med masse folk på festival. Håper Foo Fighters nye album blir bra. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Ok, det blir Roskilde neste år og. Endret 3. desember 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 neste år mener du ... må på roskilde selv... har gått glipp av det hvert år nå Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 neste år mener du ... må på roskilde selv... har gått glipp av det hvert år nå Det er digg. btw, har fiksa på svaret mitt. heh. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kult!Da får jeg kanskje en lett jobb med å få med masse folk på festival. Håper Foo Fighters nye album blir bra. Det blir garantert kongebra! Bare kvalitet fra Foo Fighters, vettu. The Color And The Shape er det råeste albumet de har laget. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har ikke vært på Roskilde siden 93... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Var jo snakk om at Quarten skulle få gjort alt de kunne for å få Tool i 05. Deeeet er å ta i. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ohh, feet blir vel en tur neste år og da? Noen som vet urlen til hjemmesiden til RHCP? Kommer de til kvarten? de hadde jo vært koooooooooonge Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Google winters, google. Har ikke hørt noe nei. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Google winters, google. Er ikke vanskeligere enn RHCP nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå