Gå til innhold

Mandrake 8.2 CD2&3 - Hvor?


Anbefalte innlegg

Innstallerte omsider Mandrake 8.2 nå (etter å ha krangla noe vakent med installen til RH7.2, Slackware8 og JBLinux...), men hadde bare install-cd'en.

 

Tenkte jeg skulle oppgradere til KDE3.0.1, men RPM'en bare maser om cd 3.

 

Samme skjedde da jeg skulle innstallere VideoLan.

 

Noen tips til hvor jeg kan få tak i disse? Hvis jeg har skjønt det riktig, må man kjøpe disse fra Mandrake, men da føler jeg at litt av vitsen med Linux er borte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...et generelt spørsmål:

 

- valgte Mandrake for et års tid siden, og den var så gudsjammerlig kjedelig ( sikkert fordi jeg fulgte opp så dårlig ), med så mange multimedia begrensninger, at det hele endte i lange gjesp ...

 

- vil du si det finnes en 'spenstig' linux-versjon idag, man blir 'glad i' - med unike idèer man får lyst til å arbeide videre med, og hvorfor ?

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-06-01 03:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-01 03:06, TRAM skrev:

...et generelt spørsmål:


- valgte Mandrake for et års tid siden, og den var så gudsjammerlig kjedelig ( sikkert fordi jeg fulgte opp så dårlig ), med så mange multimedia begrensninger, at det hele endte i lange gjesp ...


- vil du si det finnes en 'spenstig' linux-versjon idag, man blir 'glad i' - med unike idèer man får lyst til å arbeide videre med, og hvorfor ?


 

med mindre du har veldig sær hardware skulle du ikke ha noen begrensninger hva mm angår.

 

distroer du blir glad i er distroer du har arbeidet mye med for å få til å fungere, for så at alt faktisk fungerer slik du planla. f.x. LFS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...