LeGranDuc Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Lurte på om det er noe i veien for å fjerne diodene/ledene i musen min. Tenkte å fjerne dem helt ettersom jeg kan se dem fra der jeg sover. Musen er en Microsoft intellimouse Explorer 3.0 Noen som vet? Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 eh... de trengs for at den optiske føleren skal kunne registrere bevegelser, så jeg tror ikke det er så lurt å fjerne de... Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du kan derimot bytte leds til annen behageligere farge, vet jeg. hvilemodus for mus hadde vært tingen! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 I musen er det 2 stk leds, en som peker nedover mot sensor, og en som peker bakover. Kan jeg i det minste fjerne den som peker bakover? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Den har hvilemodus og rødt er en av de mer behagelige fargene. Tror det greieste er å bruke en pappeske som du setter over Lenke til kommentar
kim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ta ut stikkontakta til maskinen og trykke på power burde vel funke? Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ta ut stikkontakta til maskinen og trykke på power burde vel funke? Hm, hvis du tar stikk-kontakten trenger du vel ikke å trykke på power? *nesevis* Lenke til kommentar
knalf Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 I musen er det 2 stk leds, en som peker nedover mot sensor, og en som peker bakover.Kan jeg i det minste fjerne den som peker bakover? Hei, jeg tror den bakerste kun er til pynt.. jeg ville imidlertidig vært litt forsiktig med den andre. Personlig skal dette testet, siden jeg har nå 2 stk. v3.0 Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ta ut stikkontakta til maskinen og trykke på power burde vel funke? Hm, hvis du tar stikk-kontakten trenger du vel ikke å trykke på power? *nesevis* En tømmer PSU for strøm ved og gjøre det Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ..Bare til og nappe ut usb'en det vel? Eller som en annen foreslo, en liten papp eske. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kan du ikke bare slenge t-skjorta di over den om natta? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du kan dekke til lyset bak med f.eks lakk. Eller du kan kjøpe en usb kabel og lage en av på bryter til musen Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Å fjerne diodene (begge ihvertfall) er en dårig ide. uten lys kan ikke sensoren e underlaget, og der er vel ellers lite lys som slipper til under en mus. Det er godt mulig den bakre dioden bare er for show. I så tilfelle kan du sikkert fjerne den. Kan ikke se noen grunn til at det skulle være behov for flere dioder uansett. -Stigma Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hadde ikke Logitech Dual Optical to sensorer? <-- minner Endret 3. desember 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 på min ms intellimouse 3.0 slukker "hoved led'n" når musa har stått i ro et par sekunder, slik at bare den bakerste "pynte led'n" lyser. eller, den slukker kanskje ikke helt, men lyset mye svakere hvertfall. va med å bare lakkere bakpartiet på musa der lyset slipper ut? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hadde ikke Logitech Dual Optical to sensorer? Jo den har 2, men hva har det med saken å gjøre? Den er vel den eneste som har 2 sensorer, og derfor trenger 2 dioder, men det trenger ikke MS musa, så jeg vil tro du kan lodde ut den dioden. Edit: hadde Dual selv, intill noen få uker siden, da ble det en MX510. Endret 3. desember 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Da har jeg fjernet den bakerste show ledden. Musa fungerer utmerket. Tenkte ikke på at sensoren krever lys for og "lese" underlaget. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hadde ikke Logitech Dual Optical to sensorer? Jo den har 2, men hva har det med saken å gjøre?. Kan ikke se noen grunn til at det skulle være behov for flere dioder Var bare et eksempel på en mus som hadde to dioder. Endret 3. desember 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå