Mala Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Ka er din lengste gass/fis/promp???? her er min-->amr fil så den krever quicktime for å åkunne spilles av world_record_23_sec.amr Endret 3. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 blah! hater quicktime. føler på meg at dette ikke er så humor unless man er overtrøtt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 velvel definer humor!! her eg bor der dette skikkelig lavmål humor av beste slag har maaange fleir hehe! BTW hvorfor hater alle QT?? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 BTW hvorfor hater alle QT?? Sikkert fordi det er stappfullt av spyware? Har heller ikke QT! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Så sjarmerende. har dessverre ikke tatt opp når jeg har gørta jeg, skal hukse det neste gang! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 BTW hvorfor hater alle QT?? Sikkert fordi det er stappfullt av spyware? Har heller ikke QT! Ad-aware gjør verden bedre...hehe neida... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 har dessverre ikke tatt opp når jeg har gørta jeg, skal hukse det neste gang! Jenter gjør ikke sånt uansett, så det går nok ikke! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sikkert fordi det er stappfullt av spyware? Har heller ikke QT! QuickTime fullt av spyware? Når skjedde dette? 23 sekunder er ganske bra. Jeg klarer nok ikke slå den med det første. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Sikkert fordi det er stappfullt av spyware? Har heller ikke QT! QuickTime fullt av spyware? Når skjedde dette? 23 sekunder er ganske bra. Jeg klarer nok ikke slå den med det første. lol :!: eg prøve å satrta en ny trend her skjønner du, hjelpe meg eller Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tror like godt vi stenge denne først som sist, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg