fantaboy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har hørt mye om den nye DreamBoxen. Kan noen forklare hva det er fornoe og hva den brukes til ? jeg trodde det var ulovlig, det med at du får inne ALLE tv-kanaler osv.. ? Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette. Håper noen har litt informasjon. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Nei, det er ikke riktig å poste her. Forvent at den blir stengt. Men det er jo mange steder som diskuterer Dreambox, f.eks: http://4738.rapidforum.com/ Edit: jeg mener bare at Nettverk er feil forum, det er ingenting i veien for å diskutere Dreambox. Endret 3. desember 2004 av hårek Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har hørt mye om den nye DreamBoxen. Kan noen forklare hva det er fornoe og hva den brukes til ? jeg trodde det var ulovlig, det med at du får inne ALLE tv-kanaler osv.. ? Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette. Håper noen har litt informasjon. Det er ikke ulovlig med Dreambox så lenge du bruker den med original abbonnement. Kan brukes til å se gratis TV med skifte av original firmware, men det er seff ulovlig. Du får ikke inn alle kanaler. Du må legge inn alternativ software, og da får du endel (igjen:ulovlig). Men ikke alt, som noen tror av en eller annen grunn. MVH TommyL Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 nei er ikke akkurat rette plassen. men å gi link til andre forum er vel heller ikke akkurat lov? eller er det jeg som ikke husker rett? dreambox er vel lovlig? er jo en parabol tuner. Men å fikse på den med filer FOR å få flere kanaler.. det er fy fy Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Håper ikke denne blir stengt da trådstarter har tydelig sagt at han ikke er helt sikker på hvor den skal legges Lenke til kommentar
consilium Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 I teorien skal den ikke bli stengt. Det er som om man ikke har lov til å snakke om poteter, fordi man kan lage hjemmebrent av dem. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det er jo tillatt å snakke om mod-chip til konsollert, sjøl om disse kan bli brukt til å spille pirat utgaver av spill. Så hvorfor skal det ikke være lovlig å snakke om en parabol tuner? Har forresten diskutert Dreambox på forumet før uten å hverken fått tråden stengt eller en ferie Lenke til kommentar
svingen_the1 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 syns det er feil og stenge den og,men er vel kanskje ikkje her du får "best" oppsluting og erfaring siden det ikkje er "dedikert" dreambox forum. personlig så bruker eg DB til veldig mye,har kobla den sammen med mit tråløse nettverk så nå kan eg sitte hvor eg vil og se på tv i lappen toppen,er og mulig til og koble seg remote på (port forward) og sette den til og ta opp diverse ting...er og veldig stabil,bruker min med orginal kort til canaldigital.det er og mulig og bruke orginal kort til viasat på den,vis du skal kjøpe deg ein ny tuner så vil eg anbefale deg og kjøpe dreambox med tanke på kvaliet osv,det er optisk ut og på den og mulighet til og ta opp filmer i HQ som du enten kan ta opp på HD vis du har det i den eller lagre det på nettverke.veldig brukervenlig og,bruker den hjemme som "stue tuner" her er ein link til og vis du vil ha mere info http://tabascoweb.net/forum/ er og egene kanaler på irc som folk diskuterer det her Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 fikk lyst på en db jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå