mortengutt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Noen som ve tom en forhandler osm sleger denne tlf'en til kr 1 med netcom active talk i Oslo Sentrum? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg veit ikke om det er tilfelle, men det skal vel godt gjøres. Leiter etter K500i eller K700i til en billig penge selv.. Kan si ifra om jeg finner no i Oslo området (må dit for å kjøpe jeg også ) Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Så en reklame for dette på TV tidligere i kveld, mener det var Telebutikken elle Klart Svar som hadde denne til kr 1,- Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Telebutikken har den iallefall til nesten 1,- med active Talk. 99,- eller.no Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Telebutikken har den til 34,- med Active Talk... LØP OG KJØP!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Eh.. 34,-? Det var jo litt av en pris Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det står så Sikkert skriveleif eller no... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har nå den glede å fortelle deg at Sony Ericsson K500i koster 1.- med NetCom ActiveTalk på telebutikken Da er det bare å kjøpe i vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå