Gå til innhold

oppgradering av maskina mi

Anbefalte innlegg

Jeg har PIII Intel 1000mhz, 133bushastighet, 384mb sdram,Creative GeForce2 GTS, sloltek hovedkort,Win98se -Jeg opplever at maskina hakker i et par spill selv om maskina oppfyller minimumskrav og recomended(langt over), noen som har forslag til hvordan jeg skal oppgradere maskina?

ASM

[ Denne Melding var redigert av: Smarte Anders på 2002-06-02 11:29 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-01 02:48, Gothiatek skrev:

Geforce har aldri vært bedre enn radeon på grafikk

Jeg mener at du tar litt feil der.

En gylen regel jeg har alltid brukt er at Nvidia kort er best på grafikk (Spill) mens ATI korta er bedre på Multimedia (DVD knuser ATI Nvidia).

Jeg har ikke fulgt med på grafikkfrontet men har Selv et GeForce3 Ti-200 kort som jeg er fornøyd med. Aller flese av disse kan man klokke til Ti500 og enda mer. Vis du skal gå for et G# kort bør du velge Gainwind (Husker ikke helt hvordan det skrives). Du bør ikke gå for G4. De dårligste G¤ korta er bare G2 kort som er klokket høyere. De beste G4 korta er bedre men man må tenke litt på lommebok.

Lenke til kommentar

Hvis du er interessert, skal jeg selge en komplett oppgraderingspakke når jeg reiser i militæret. Den består av:

-AmdXP 1600+ med vifte

-Msi K7T 266 PRO2 HK

-512 mb cl2 DDR-RAM 2100

-ATi Radeon 8500 64mb DDR (built by ATi)

Denne maskinen får 8200 3dMarks i 2001SE, kjører alle spill (MoH, SoF, Max Payne, Ghost Recon osv) i 1024 med max detaljer og slikt perfekt. For mer info se:

http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-31 23:48, fondus skrev:

...men du oppgir ikke noe skjermkort...

Jo det gjør han; "Jeg har PIII Intel 1000mhz, 133bushastighet, 384mb sdram,Creative GeForce2 GTS, sloltek hovedkort,Win98se"

Det er et skjermkort som heter GeForce 2 GTS vet du, lille fondus. :smile:

Lenke til kommentar

Vent en stund(3/4 år).

64-bit OS og CPU

DDR-2

Opteron

K8

166FSB

Itanium

AGP 8x

Radeon 9000 og 10000

Dette er vert å vente på, maskinen din holder nå hvis du ikke driver med avansert 3drendering eller er en server.....så hent colaen og vent......

Har nemlig 50000 på konto som skal til noko slikt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...