Uruloki Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kjøpte pcen våren 2003, og har egentlig hatt greit med problemer. I starten funka egentlig ingenting, så den var på service og fikk ny ram og hovedkort og noe annet. Men så er det sånn at denne drittmaskinen aldri har funket bra. Har nettopp skiftet ut skjermkort og litt annet, men pcen er fortsatt klikk. Jeg spiller litt, også klikker hele pcen. Dette har egentlig alltid skjedd, siden jeg kjøpte den, men har tatt spesielt av i det siste. Med NFSU2 spesielt. Jeg spiller i ca. 10 min, også klikker enten .exe'n eller hele pcen restarter. Jeg reporter til Windows, og får vanligvis at det er en DEVICE DRIVER, men ikke alltid. Pokkers device driver! Har fått denne medlingen nesten helt siden jeg kjøpte pcen, og begynner å bli greit lei. En venn av meg har samme skjermkort som meg, og han har samme problemet; han skal returnere det og heller få Powercolor. Jeg vet ikke om det er dette som er problemet, eller om det er RAM, hovedkort, CPU eller rett og slett bare hele røkla. CPU: AMD XP2800 2,1 gHz RAM: Er ikke sikker på merket på RAMen, men tror det er 333 hz. 1 GB Skjermkort: Sapphire Radeon 9800PRO Atlantis Hovedkort: Abit NF7 V1 2, Socket A, DDR nForce2-SPP/MCP Skiftet som sagt nylig fra Geforce4 ti4800SE, la inn en ekstra Seagate 200gb, skifta lydkort, og satt på ny CPU-kjøleribbe og vifte. Så jeg håper at dere som er litt flinkere kanskje kan hjelpe meg til å finne ut hva søren som er galt med denne drittmaskinen. Er lei av at ingenting skal funke skikkelig bra her. Vet ikke om det er all info som trengs her, men bare spør om det er noe annet dere lurer på. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hørres ut som eit HDD problem. Test med ein annen harddiske. Lenke til kommentar
Uruloki Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Hm, er litt nub, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre Men prøvde å installere NFSU på en annen HD. Det funka like dårlig. Please, noen andre tips? Eller er jeg nødt til å bare levere hele shiten til Startit og si "Fiks alt!"? Værsåsnill? Lenke til kommentar
Uruloki Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Neivel, ikke svar Men jeg ringer hvert fall Startit i morgen og spør om hva de tror det er. Tror også jeg kjøper ny ribbe og vifte til skjermkortet. Har lest litt om at det blir veldig varmt, og det kan vel kanskje være grunnen. Koster (nesten) ingenting å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå