E}{IT Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg bruker netshop's pcbygger og skal ha en bra spill PC men jeg har ikke vært så inne i datamiljøet i det siste så jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe. Det jeg vet jeg vil ha er : Kabinett : 1 stk. Arctic Cooling Silent Case Miditower m/350W Seasonic powersupply m/Aktiv PFC CPU :1 stk. AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED Socket 939 512KB cache "Winchester" Har lyst på et bra skjermkort mellom 3-4000 kr. Alt jeg vet om ram er at jeg har lyst på to 512 brikker 400(MHZ) ikke mer enn ca 2300kr. Vet heller ikke hvilket hovedkort jeg skal ha ( jeg orker ikke å vente på Nforce4!)1-1400kr En stillegående harddisk på 200GB. Skal ikke overklokke noe! Jeg er svært gira på å få en ganske stillegående PC . Vær så snill og kom med forslag til de tingene jeg er usikkerpå !!!!! Endret 3. desember 2004 av E}{IT Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hvis du skal ha en stillegående harrdisk, så velg en Seagate 200 GB. Angående hovedkort, ville jeg ventet på nForce4 (som er rett rundt hjørnet), og kjøpt et PCI-Express skjermkort. Mye mere fremtidsrettet. Også ville jeg valgt dette minne. Endret 3. desember 2004 av -Nexus- Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 6800 GT skjermkort, grunnet at selv om den ikke er raskere enn 800XT i dag så vil de fleste spillene i fremtiden komme med efekter som 6800 kortet støtter men ikke 800XT. Og så der det SIL muligheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå