RickRoll Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har fått meg ny mus! En mx510 Den er bare digg! Mye bedre enn den forrige jeg hadde som var en HP optisk mus med ødelagt scrollehjul ... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har fått meg ny mus! En mx510 Den er bare digg! Mye bedre enn den forrige jeg hadde som var en HP optisk mus med ødelagt scrollehjul ... Har vurdert å kjøpe denne selv. Enten den eller mx310. Har også vært borti Razer Diamondback Lurer på hva jeg skal bestille Men on topic; Gratulerer med digg mus Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har fått meg ny mus! En mx510 Den er bare digg! Mye bedre enn den forrige jeg hadde som var en HP optisk mus med ødelagt scrollehjul ... Har vurdert å kjøpe denne selv. Enten den eller mx310. Har også vært borti Razer Diamondback Lurer på hva jeg skal bestille Men on topic; Gratulerer med digg mus Ble nok en Razor Diamondback på meg ja. Venter den på postkontoret iløpet av uken *glede seg max* Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har en MX700 nå, men må si MX1000 frister Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Har litt lyst på mx1000 også ja, men bare som en sekundær mus... mx510 EIER på BFV.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå