ronndi Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er det noe poeng i det hele tatt? Fly rundt å skyte en gjeng med spillere som spawner straks etter at du har drept dem? Headshots, er det bare å glemme? Trenger litt hjelp her til å se poenget, noen andre? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det er gøy ^_^ Hele poenget med Deathmatch er å fly rundt å drepe, drepe og atter drepe. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jau, det er morsomt med god gammeldags deathmatch. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 hadde et håp om at HL2 klarte å føde et bra multiplayerspill da, men HL2Dm er not Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg eller fatter ikke poenget.. Blir lei av det etter et kvarter!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) jeg ble ikke lei det etter et kvarter!!1 syns det er skit moro, fast paced action!! løpe rundt som en gærning, skyte alt som rører seg, skyte et toalett\bord\osv på noen i ny og ne.. Endret 3. desember 2004 av 2mass Lenke til kommentar
redflame Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 er det noe poeng i å spille i det hele tatt NEI!! men det er morro Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Herregud, er jo ikke enda et cs de prøver å lage.. Hvis du har spillt HL (1) deathmatch så ser du likhetene. Er ikke meningen med HS osv, det er gode våpen som teller:P Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Gzez, blir så lei av de som klager på DM og at "Valve lager ingen bra MP" Vel hør her, det er MODene som skal komme med de kule MPene, CS:S, DOD:S osv Først og fremst disse Valve tenker på som MP, det er derfor spillet støtter så mye features uten å faktisk ha det i spillet. Lenke til kommentar
mumbo-jumbo Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 HL2DM er kun morsomt når alle bruker gravity gun IMO. Med en gang geværene og pistolene braker løs, da blir det som et hvilket som helst multiplayerspill gjennom årene. Ærlig talt, greit nok at DM er DM, men at det ikke har skjedd noe som helst siden Quake er jo egentlig litt trist da, må jo innrømme det? Hadde vært deilig med litt variasjoner iallfall, for med våpenutvalget og settingen og realismefaktoren til Half-Life 2 syns jeg ikke HL2DM egentlig tar seg veldig bra ut, med unntak av når fysikken tas i bruk. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Testa det et kverter i går, synes ikke det var imponerende morro. Digga gamle DM. Det at jeg ikke digga dette så mye kan hende har noe med at jeg ikke deler ut grisejuling i det enda. En ting jeg mislikte var det at man vanligvis ikke rakk å skaffe seg et anstendig våpen før et par skyteglade gærninger med bazooka hadde lasern sin på deg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Testa det et kverter i går, synes ikke det var imponerende morro. Digga gamle DM. Det at jeg ikke digga dette så mye kan hende har noe med at jeg ikke deler ut grisejuling i det enda. En ting jeg mislikte var det at man vanligvis ikke rakk å skaffe seg et anstendig våpen før et par skyteglade gærninger med bazooka hadde lasern sin på deg. Er nok best å spille på en server der det ikke er så mange inne Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det blir nok mye bedre når vi får flere maps å spille på, kommer sikkert en del 'fiks' som gjør gameplayet mye bedre. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er det noe poeng i det hele tatt?Fly rundt å skyte en gjeng med spillere som spawner straks etter at du har drept dem? Headshots, er det bare å glemme? Trenger litt hjelp her til å se poenget, noen andre? Faktisk enig med deg der, half life 2 er et fantastisk spill (singel player). Multiplayer er noe av det svakeste detn har det samme problemet som hl1 hadde. Problemet er at det er ikke mulig med noe form for gameplay i hl1 eller hl2. Du har spillere som bare står og hopper opp og ned som en kenguru. Liker bedre mp spill som hidden and dangerous 2 hvor det er mulig og ha NOE gameplay. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hihi, artig når cs er blitt så populært at folk ikke klarer å omstille seg til/har prøvd vanlig DM lenger. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 synes hl2dm rett og slett er genialt jeg Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er det noe poeng i det hele tatt?Fly rundt å skyte en gjeng med spillere som spawner straks etter at du har drept dem? Headshots, er det bare å glemme? Trenger litt hjelp her til å se poenget, noen andre? Dessuten så skulle ikke Valve komme med dette brett men de fleste anmelder og spillere fikk skriket seg til dette. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hihi, artig når cs er blitt så populært at folk ikke klarer å omstille seg til/har prøvd vanlig DM lenger. Jeg tror faktisk det er mye sannhet i det du sier der. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hadde sikkert vært kult viss det ikkje hadde lagga slik.. står at eg har 40 i ping, men det lagga sinnsjukt.. umulig å spele.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Det er et veldig morro spill! Spiller til jeg leder med god margin, så gir jeg meg! Finner da en annen server å boltre meg på.. og slik fortsetter det. Endret 3. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå