Gå til innhold

Og hva er poenget med HL2DM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gzez, blir så lei av de som klager på DM og at "Valve lager ingen bra MP"

Vel hør her, det er MODene som skal komme med de kule MPene, CS:S, DOD:S osv

Først og fremst disse Valve tenker på som MP, det er derfor spillet støtter så mye features uten å faktisk ha det i spillet.

Lenke til kommentar

HL2DM er kun morsomt når alle bruker gravity gun IMO. Med en gang geværene og pistolene braker løs, da blir det som et hvilket som helst multiplayerspill gjennom årene. Ærlig talt, greit nok at DM er DM, men at det ikke har skjedd noe som helst siden Quake er jo egentlig litt trist da, må jo innrømme det? Hadde vært deilig med litt variasjoner iallfall, for med våpenutvalget og settingen og realismefaktoren til Half-Life 2 syns jeg ikke HL2DM egentlig tar seg veldig bra ut, med unntak av når fysikken tas i bruk.

Lenke til kommentar

Testa det et kverter i går, synes ikke det var imponerende morro. Digga gamle DM. Det at jeg ikke digga dette så mye kan hende har noe med at jeg ikke deler ut grisejuling i det enda.

En ting jeg mislikte var det at man vanligvis ikke rakk å skaffe seg et anstendig våpen før et par skyteglade gærninger med bazooka hadde lasern sin på deg.

Lenke til kommentar
Testa det et kverter i går, synes ikke det var imponerende morro. Digga gamle DM. Det at jeg ikke digga dette så mye kan hende har noe med at jeg ikke deler ut grisejuling i det enda.

En ting jeg mislikte var det at man vanligvis ikke rakk å skaffe seg et anstendig våpen før et par skyteglade gærninger med bazooka hadde lasern sin på deg.

Er nok best å spille på en server der det ikke er så mange inne

Lenke til kommentar
Er det noe poeng i det hele tatt?

Fly rundt å skyte en gjeng med spillere som spawner straks etter at du har drept dem?

Headshots, er det bare å glemme?

Trenger litt hjelp her til å se poenget, noen andre?

Faktisk enig med deg der, half life 2 er et fantastisk spill (singel player). Multiplayer er noe av det svakeste detn har det samme problemet som hl1 hadde.

Problemet er at det er ikke mulig med noe form for gameplay i hl1 eller hl2. Du har spillere som bare står og hopper opp og ned som en kenguru.

Liker bedre mp spill som hidden and dangerous 2 hvor det er mulig og ha NOE gameplay.

Lenke til kommentar
Er det noe poeng i det hele tatt?

Fly rundt å skyte en gjeng med spillere som spawner straks etter at du har drept dem?

Headshots, er det bare å glemme?

Trenger litt hjelp her til å se poenget, noen andre?

Dessuten så skulle ikke Valve komme med dette brett men de fleste anmelder og spillere fikk skriket seg til dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...