booble Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg har en P4 NW 1,8, og har lyst å overklokke til 2,2 G. Den medfølgende vifta er vel ikke god nok?, jeg vil vel sitte med en temp på rundt 60 grader eller no? Jeg har sett på denne vifta: Thermaltake CPU-kjøler, "Silent Viking" Socket478 (P4) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1119C. Men veier den så mye at jeg må ta den ut hvis jeg skal flytte maskinen, eller klarer klipsene på 478 å holde den? Jeg vil ha ei vifte som godt kan ta 2,2 og er mest mulig stille. Har for øvrig også et ti4400 kort som brøler noe grusomt, kan man ikke kjøpe bedre vifte til den også? I så fall hvor? Penger er ikke så veldig viktig, vifter koster jo bare småslants uansett.... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg regner med at boxed vifta er god nok til å klokke til 2,2Ghz. Foreløpig har jeg ikke sett noen tester av Silent Viking 478. Er det samme ribba som på den for socet a? [ Denne Melding var redigert av: PanzerFaust på 2002-06-01 15:08 ] Lenke til kommentar
teal Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 http://www.tweakup.dk/guider/koelerguide/k...entvikingp4.htm Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 jeg tror standard vifte er god nok. jeg har min nw 1600 @ 2133 med boxed vifte. det går som en kanon. jeg har klokket 533 mhz, da burde du kunne klokke 400. Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Du har nok ikke festet dem Feste Skruene på den store Svarte Holderen,som holder Cpu ribba,slik at den ikke får Skikkelig kontakt,Jeg klarer 2.6 med min ved 1.775 volt og kommer ikke over 60 grader,Jeg har 2 kabinnet vifter. Demonter Cpu vifta og den Holderen og prøv på nytt da skal du nok klare å nå i Hvertfall 2.4 ghz ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå