Aunis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Heisann!! Har fått tak i det nye Larry spillet nylig, så er det pakket i .sfv format..?? Noen som har noen aning om hva jeg skal bruke for å få pakket det ut?? Takk for svar.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Neste gang før du poster bør du ha lest Rettningslinjene som gjelder her på forumet. http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60#8 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. EDIT: Tviler dessuten på at ditt spill har filformatet .SFV, da dette formatet er til for å sjekke om alle filer som skal være der, er der (vanskelig å forklare ) pain Endret 3. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
highlander Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tipper du har en haug med .rar filer der. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg tror dette trådet kommer til å bli stengt.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg tror dette trådet kommer til å bli stengt.. Jeg tror du bør finne deg en jobb som spåmann/kvinne. Hvilket makeløst talent! Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg