hansol123 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hei har en venn som vil dele hardisken sin men vet ikke hvordan noen tips??? har en wd 120gb vil ha 60 gb på hver Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 To muligheter. 1. Du trenger ikke beholde data på disken: bare fjern partisjonen og lag 2 nye, det ordnes enkelt med innebygde programmer i Windows. 2. Du vil beholde data: dette kan ikke ordnes med innebygde programmer, man trenger å kjøpe f.eks. Partition Magic. Det er alltids en viss risiko for å miste data. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Funket fint med Partition Magic til meg... Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Husk at hvis du har tenkt å bruke innebygde programmer i Windows, (administrative Tools), finnes dette vel kun innbygd i XP. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Husk at hvis du har tenkt å bruke innebygde programmer i Windows, (administrative Tools), finnes dette vel kun innbygd i XP. Helt feil. Det finnes i andre også. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Eller du kan formatere og dele opp hardisken og instalere OS på nytt Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Start - Kjør - "diskmgmt.msc" eller Partition Magic Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hmm, trådstarter ville kanskje ha en oppskrift på hvordan? Høyreklikk på min datamaskin-behandle-lagringsplass-diskbehandling. Edit: Playmofetish var litt før meg. Endret 3. desember 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Beklager mente jeg hadde lest at det kunn var mulig i XP. Men da lært jeg noe nytt i dag også da Hvilke OS gjelder det? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Som hårek korrekt skriver lenger opp i tråden er det kun 2 valg: 1. Du driter i alle data som evt. ligger på disken nå, formaterer den og partisjonerer den i 2 like store partisjoner under reinstallasjon av Windows. 2. Du kjøper et diskverktøy, som Partition Magic, og deler disken selv om det er installert saker og ting på den fra før. Dette tar lang tid på en så stor disk, men det funker. Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Beklager mente jeg hadde lest at det kunn var mulig i XP. Men da lært jeg noe nytt i dag også da Hvilke OS gjelder det? I Gode gamle DOS dager het det FDISK.... og det het det vel helt til Win2000 kom? Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tenkte mest på Administrative Tools jeg da, finnes bare i XP Pro? Det stemmer eller er det også i 2000? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tenkte mest på Administrative Tools jeg da, finnes bare i XP Pro?Det stemmer eller er det også i 2000? Administrative Tools kom først i Windows 2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå