jdmonstad Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er det mulig å endre hvilken mappe som skal vises først i Utforsker? Litt irriterende å starte langt nede på C: liksom når jeg buker D: mest. Noen forslag? Mvn JDM Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 prøver meg igjen jeg... er det noen måte å få endret hvilken mappe som kommer opp når jeg starter utforsker? Takknemlig for svar! Mvh JDM Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har du brukt flere dager på å IKKE finne ut dette?!? Det tok meg 2 sek med google! Første treff! http://www.google.no/search?hl=no&q=explor...=S%C3%B8k&meta= http://www.youthtech.com/techstuff/techtip...faultfolder.htm Har du i det hele tatt prøvd? Lenke til kommentar
Croket Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg prøvde dette nå, men dette fungerer kun hvis du klikker start/Alle programmer/tilbehør/windows utforsker. Hvis jeg høyreklikker på startmenyen og velger utforsker fungerer det ikke, da kommer fortsatt hele regla opp. Noen som har et tips som gjør at det fungerer også her? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Prøv denne under her da: By default, Windows Explorer opens showing the My Documents folder. To change the default setting so that all top–level drives and folders are shown, follow these steps: Click Start > Programs > Accessories, then right–click Windows Explorer, and click Properties. Under Target field, which reads %SystemRoot%\explorer.exe, add to make the line read: %SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, /select, C:\ Click OK. (eller endre C: til D: ) Endret 7. desember 2004 av olejohnny Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 %SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,c:\ sånt ser de ut hos meg, når jeg la c: som første valg i stedet for " mine dokumenter ". hvis du vil ha d: blir dette: %SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,d:\ lykke til: gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå