loveland Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Som sakt, er denne bærbare pcen bra? Grunnen til at jeg liker den: -billig, 9995,- -Widescreen -Liten -Bra design Her er en link til produktet. tester: Norsk test Cnet review Review PcMagazine Har dere noen forslag som er bedre en denne i samme ytelse- og prisklasse? På forhånd takk Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Du sier jo ingenting om hva du skal bruke maskinen til, så vanskelig å si noe eksakt. Personlig synes jeg 256mb ram er litt lite, burde minimum ha 512mb, hardisken også litt liten. Fordelen er jo at det er en centrino maskin noe som ofte betyr tilnærmet lydløs og generellt god batteritid. Vet ikke om Netshop har tilbudet på FS amilo pro v2000, den var iallefall i samme prisklasse med større hd og mer ram til samme pris. Edit: Evt. sjekke ut 1557 maskinene, veldig mye for pengene, men ligger litt over 10k avhengig av specs. Endret 3. desember 2004 av Bullit Lenke til kommentar
loveland Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Sorry hvis jeg forklarte meg dårlig: -Brukes på skole er viktig, dvs. stille og liten -Pris ca. 10 000 -Widescreen (syns det ser mye fetere ut:o) -Holder med integrert skjermkort, (tror jeg, vet den ikke klarer Doom3 o.l., men kan den f. eks. klare NFS Underground?) -Minne skal selvfølgelig oppgraderes til 768MB (blir det ikke det a?256+512) HP pavilion dv1000 har/er: stille og liten billig, 9995,- 14,1Wide 1280x800 Bra multimediafunskjoner (pluss, men ikke must) Vet at mange av dere anbefaler 1557 og har lenge tenkt på det, men 1557 alternativet mitt kom på 10499,- og da ville jeg heller gå for HPen fordi den har fetere design og widescreen som gjør at jeg får en bedre helhetsfølese av den som betyr ganske mye.. noen fler som har noen kloke ord.. Takk forresten, Bullit Edit: har vært inne på Amiloen, men tipper over til HPen pga. samme som 1557.. Endret 3. desember 2004 av loveland Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 1280 x 768 oppløsning for å være vanskelig Skal du oppgradere ram koster dette uansett litt penger. Batteritiden er bedre på 1557 og Amilo pro`n i forhold til HP`n du kikker på tror jeg (kikket bare raskt) Men HP er bra saker, var veldig godt fornøyd med kvaliteten på min forrige HP. Ta en kikk på HP pavilion 3420 kanskje? Den ligger endel høyere i pris, men kvalitetsfølelsen er kjempe + at den har aliminums deksel, men er du som meg teller hver krone og de siste 1000 lappene er harde å få tak i. Lenke til kommentar
loveland Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 hadde sikkert klart å skrape sammen nok til 3420, men -den er større og litt tyngre -jeg skal uansett legge på 512MB mer ram og da har dv1000 256MB mer til litt mindre pris og resten er de vel ganske like? Bortsett fra 60GB kotra 40GB og DVD brenner som jeg ikke trenger.. men takk for at du kommer med bra forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå