Villmink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Fikk en Aspire 500W PSU i dag men for at den skal passe i chieftec kabinettet mitt må jeg montere den opp/ned. Kan jeg ødelegge noe ved å gjøre dette? Er det forresten noen som vet hvor lav viftehastighet jeg kan kjøre på denne psu'n? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 1. Nei. Å montera den opp-ned har ingen betydning. 2. Er det nokon temp sensor på PSU'en? Så lenge ikkje temp er unormal høg kan du kjøra på så lav hastighet som det går. Har du mykje hardware som er kopla til PSU'en så må du nok auka vifteturtallet. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Men det går an å montere den opp ned, ikke farlig Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 vel jeg vet ikke hvor lavt... men jeg kjører den på d lavaste hele tiden.. den funker fint har en del ting på den også 7 disker++ Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Da kjører jeg på. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 eneste kjedlige er jo at du kan risikere å få en vifte som blåser rett inn i alu'en i kabinettet og ikke ned i åpent rom. kanskje litt dårlig forklart men. luftveien fra vifta i psu kan bli sperret om du monterer opp ned. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Tror det skal gå bra da det ikke er noen vifte i toppen av PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå