intox_neb Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Heisann Er interessert i å komme meg på xbox-live. Kjøpte for en tid tilbake xbox communicator (head set), og er nå interessert i å komme meg på live med boksen. Problemet er bare det at jeg må kjøpe meg en starterpakke fra microsoft, og den får du ikke kjøpt uten communicator (head-set), noe jeg selvfølgelig ikke trenger. Derfor, er det noen som har et 2 måneders prøveabonnement til xbox live, og ikke er gått ut av dato. Det følger med noen utvalgte spill og ofte når man kjøper en ny xbox. Er bare for å få startet ett xbox - live abonnement, slik at jeg slipper å bruke masser penger på enda et head set. kan maile meg på: [email protected] Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg tror det er billigere å kjøpe en sånn live starter kit. Jeg tror det koster 59 kr måneden eller noe sånt for xbox live og det blir 708 kr i året. Mens en starter kit koster 495 kr og da følger det med 1 års abonnement. Jeg tror det var 59 kr i måneden, men skriver bare etter hukommelsen nå. Link: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303934&cks=PRL Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kan få 3måneders gratis trial'en som fulgte med halo2 av meg hvis du vil, men send meg en PM, mailen har klikka litt Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Mr.FOXHOUND: har sendt deg PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå