cypherbase Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 får uanz ikke lagd programmer til min komp, pga jeg må hå .NET framework 2.0 til min smartphone, og det klarer jeg ikke å finne på Microsoft sine sider, og jeg finner det da heller ikke noe annet sted.. SÅ, dermed får jeg det ikke til å fungere. Hvordan har du fått det til å fungere da? :S Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 får uanz ikke lagd programmer til min komp, pga jeg må hå .NET framework 2.0 til min smartphone, og det klarer jeg ikke å finne på Microsoft sine sider, og jeg finner det da heller ikke noe annet sted.. SÅ, dermed får jeg det ikke til å fungere. Hvordan har du fått det til å fungere da? :S 6538723[/snapback] Hvis du kompilerer koden og kjører den ut på telefonen så vil Visual studio automatisk laste over det du trenger, enten det gjelder .NET Compact Framework eller SQL Mobile etc. Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Endret 22. juli 2006 av hpfarstad Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fungerte ikke helt. Som jeg skrev i meldingen til deg, klarer ikke mobilen å opne .msi filer :S Kan du hjelpe meg LITT til ? hehe Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) nå trur jeg det fungerer.... Kalte .msi filen .rar og så fikk jeg utforsket den, dermed ekstraktet jeg den til ei mappe og åpnet .cab filen via der(kopierte den over til mobilen da....). Får se om det fungerer nå da EDIT: Hvordan finner jeg ut om man bruker .NET 2.0 eller 1.0?? :S EDIT 2: Alt fungerer fint. Nå må jeg bare se å skaffe meg Visual Studio 2005 Takker så mye Endret 23. juli 2006 av cypherbase Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Flott! ................... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 - Python er et programmeringsspråk- S60 er et operativ system som enkelte mobiler kjører 6527240[/snapback] S60 er ikke et operativsystem. Series-60 er en variant fra Nokia av Symbian-operativsystemet. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Series-60 er en variant fra Nokia av Symbian-operativsystemet. 6566260[/snapback] Men da er det vel teknisk sett et operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå