admirable Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hei. Mine disker viser som følger: c:/ (HDD) d:/ (DVDROM) e:/ (CDRW) f:/ (HDD) g:/ (Floppy) Vil få endret dette til: c:/ (HDD) d:/ (HDD) e:/ (DVDROM) f:/ (CDRW) g:/ (Floppy) Får ikke Doom3 til å virke uten å gjøre dette f.eks, finnes det noen måte å endre det på? Muligens en enkel løsning som jeg bare ikke har funnet ut av enda.. Takk for alle svar på forhånd Endret 3. desember 2004 av admirable Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Kvifor har stasjonsnavnet noko å bety for Doom 3? Edit: Funka ikkje det nei Endret 3. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
admirable Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) IDE-Oppsettet er riktig, saken er det at jeg har to 200GB disker. Når jeg la inn Windows XP partisjonerte jeg ikke den andre disken før alt var ferdig og den ble derfor liggende sist i partisjonsnavnene.. Men uansett, dropp det jeg nevnte med Doom3 - Trenger hjelp uansett, virker rotete Endret 3. desember 2004 av admirable Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 H.klikk på my computer, velg manage. Gå til disk management. Nede til høyre vil alle disker og cd-rom'er stå. H.klikk på hver enkelt av dem og velg "change drive letters and path" Velg ny stasjonsbokstav. Du kan bare velge en som ikke er i bruk, så du må først flytte d: til noe annet, så kan du sette e: eller hva det var til d: og til slutt flytte gamle d: til hva du vil den skal være. Gjenta etter behov. Partition Magic kan også gjøre jobben. Dersom du har programmer innstallert på en disk som du bytter bokstav på kan det oppstå problemer. Sp+ Lenke til kommentar
admirable Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Det gikk i boks, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå