Veritas Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Oppsettet mitt: p3 733 mhz 384 MB sdram G4 ti 4400 Windows ME Jeg har ustabil fps i cs, men oftest rundt 50-60 (1024). en kamerats oppsett: amd duron 750 mhz 512 SDRam G2 MX Windows ME Han har konstant over 90 fps i cs pA 1024. V-sync er av ja.. Kan noen si meg om noe er galt her? Burde ikke jeg hatt bedre? hva KAN vAEre galt? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Galt: Windows ME!!!! <--kast den, brenn den, hakk den opp i småbiter.. + at Grafikkortet er litt overkill for cpuen og motherboardet.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 For det første så kan det hende at ME sluker litt RAM... Støtter hovedkortet ditt 4x agp? Lenke til kommentar
pcgnomen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Bytt til Windows 2000, og sleng den gamle ut vinduet, eller selg den til en eller annen godtroende fjott, og få en god venn til å brenne Windows 2000, eller gjør noe så ulogisk som å kjøpe den... Win2K er en mye bedre os... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: ......og få en god venn til å brenne Windows 2000, eller gjør noe så ulogisk som å kjøpe den... Og der skjedde det utenkelige; en bruker til går bye, bye Vi prøver å ikke oppfordre til slike ting her. Takk. Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 prøv å sett maxfps til 80 eller 100 (fps_max 100 eller 80) i konsollen Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Prøv å bytt mellom opengl og directX og se om det er noen forandring Lenke til kommentar
danandre Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hva med å installere nvidia refresh fix? Eller oppdatere skjermkort driverne... Lenke til kommentar
danandre Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Eller... prøv å sett disse kommandoene i console på CS: rate 15000 cl_cmdrate 30 cl_updaterate 30 max_fps 100 en annen ting kan jo være båndbredden på internett... Du spiller i OpenGL ikksant? Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 22:07, JoKr skrev: Quote: ......og få en god venn til å brenne Windows 2000, eller gjør noe så ulogisk som å kjøpe den... Og der skjedde det utenkelige; en bruker til går bye, bye Vi prøver å ikke oppfordre til slike ting her. Takk. Å så seriøse vi er da. Be meg hjem til deg så skall vi se om eg finner programmvare som du ikke har betalt for. Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 En ting er å ha pirat programmer, en annen ting er å oppfordre andre til å få tak på pirat programmer. Den andre tingen er nok ulåvelig... (det er faktisk den første også, men ikke på dette forumet her) Det er nok forskjellen. Når det gjelder denne cs spillingen din, så må jeg bare si at 60 rammer burde holde til den mest kresene fragging som finnes. Men så må du ikke glemme den gylldene (no idea, hvordan det skrives) regel, "ingen cs oppfører seg etter noen norm" det er fulgt mulig at lav budsjet pc'n danker ut monster-kill pc'n når det kommer til rammerIsekundet i cs. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Det kunne ikke falle en eller annen sjel som besvarte denne posten å være litt hyggelig, istedenfor å ha så mange meninger om hans OS. Vær heller litt sakelige å kroppen en seriøs oppskrift på hvordan han får ting til å spille. Kast det og kast, brenn den og gjør det. Når satt dere sist med et problem å ba om hjelp? Det er kjempegøy å få en sånn melding når du har kjøpt et eller annet stæsj. Jeg er PIST av slike svar. "Make may-day" Veritas: Rens maskinen din, og installer Windows 2000, kjør service pakkene som ligger på MS sine hjemmesider, og jeg temmelig sikker på at du får et bedre resultat. Ikke glem å oppdatere drivere og eventuelt BIOS på hovdekortet ditt. Lykke til! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Enig med Veslemøy her. Virker som standardsvaret til enkelte er: "kast hele pc'en kjøp nytt og installer mest mulig piratkopier, da blir alt mye bedre" Poenget med å svare på et innlegg må vel være å hjelpe vedkommende, ikke tråkke personen og maskinvaren hans mest mulig ned i søla for så å briljere over hvor flink man selv er med alle warez'ene sine. Det samme med alle som er uheldige med handel hos webshopper. Straks en eller annen er uheldig så er det "måtte **** brenne i helvete f*** møkkabutikk, bare ***** hele ****** f*****drit **** osv" Kanskje mye hadde vært bedre hvis man kontakter webshoppen før man spredte eder og galle her inne. (Dette er ikke ment for dem som faktisk har problemer med leverandører som til stadighet "bærsjer på leggen" da, de fortjener det sålenge de gjentar tabbene sine) [ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-06-02 04:01 ] Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Dan Hansen: Det er ikke mange av deg. Du er alltid hygglig, og hjelper til når du kan. Fortsett med det. Eh, jeg og.. Ha en god natt, nå må jeg sove et par timer. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 04:03, Veslemøy skrev:Dan Hansen:Det er ikke mange av deg. Du er alltid hygglig, og hjelper til når du kan. Fortsett med det. Eh, jeg og..Ha en god natt, nå må jeg sove et par timer. 200 posters jubileum. LOL Lenke til kommentar
Raggern Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 jeg har lastet ned noen filer som virus programmet mitt sier at inneholder spyware er dette noe skadelig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå