Gå til innhold

Er Noe Galt?

Anbefalte innlegg

Oppsettet mitt:

p3 733 mhz

384 MB sdram

G4 ti 4400

Windows ME

Jeg har ustabil fps i cs, men oftest rundt 50-60 (1024).

en kamerats oppsett:

amd duron 750 mhz

512 SDRam

G2 MX

Windows ME

Han har konstant over 90 fps i cs pA 1024.

V-sync er av ja..

Kan noen si meg om noe er galt her? Burde ikke jeg hatt bedre? hva KAN vAEre galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytt til Windows 2000, og sleng den gamle ut vinduet, eller selg den til en eller annen godtroende fjott, og få en god venn til å brenne Windows 2000, eller gjør noe så ulogisk som å kjøpe den... Win2K er en mye bedre os...

Lenke til kommentar

Quote:

......og få en god venn til å brenne Windows 2000, eller gjør noe så ulogisk som å kjøpe den...

Og der skjedde det utenkelige;

en bruker til går bye, bye

Vi prøver å ikke oppfordre til slike ting her.

Takk.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-01 22:07, JoKr skrev:

Quote:

......og få en god venn til å brenne Windows 2000, eller gjør noe så ulogisk som å kjøpe den...

Og der skjedde det utenkelige;

en bruker til går bye, bye

Vi prøver å ikke oppfordre til slike ting her.

Takk.

Å så seriøse vi er da. Be meg hjem til deg så skall vi se om eg finner programmvare som du ikke har betalt for.

Lenke til kommentar

En ting er å ha pirat programmer, en annen ting er å oppfordre andre til å få tak på pirat programmer.

Den andre tingen er nok ulåvelig... (det er faktisk den første også, men ikke på dette forumet her)

Det er nok forskjellen.

Når det gjelder denne cs spillingen din, så må jeg bare si at 60 rammer burde holde til den mest kresene fragging som finnes.

Men så må du ikke glemme den gylldene (no idea, hvordan det skrives) regel, "ingen cs oppfører seg etter noen norm" det er fulgt mulig at lav budsjet pc'n danker ut monster-kill pc'n når det kommer til rammerIsekundet i cs.

Lenke til kommentar

Det kunne ikke falle en eller annen sjel som besvarte denne posten å være litt hyggelig, istedenfor å ha så mange meninger om hans OS.

Vær heller litt sakelige å kroppen en seriøs oppskrift på hvordan han får ting til å spille.

Kast det og kast, brenn den og gjør det. Når satt dere sist med et problem å ba om hjelp? Det er kjempegøy å få en sånn melding når du har kjøpt et eller annet stæsj.

Jeg er PIST av slike svar. "Make may-day"

Veritas:

Rens maskinen din, og installer Windows 2000, kjør service pakkene som ligger på MS sine hjemmesider, og jeg temmelig sikker på at du får et bedre resultat. Ikke glem å oppdatere drivere og eventuelt BIOS på hovdekortet ditt.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Enig med Veslemøy her. Virker som standardsvaret til enkelte er: "kast hele pc'en kjøp nytt og installer mest mulig piratkopier, da blir alt mye bedre"

Poenget med å svare på et innlegg må vel være å hjelpe vedkommende, ikke tråkke personen og maskinvaren hans mest mulig ned i søla for så å briljere over hvor flink man selv er med alle warez'ene sine.

Det samme med alle som er uheldige med handel hos webshopper. Straks en eller annen er uheldig så er det "måtte **** brenne i helvete f*** møkkabutikk, bare ***** hele ****** f*****drit **** osv"

Kanskje mye hadde vært bedre hvis man kontakter webshoppen før man spredte eder og galle her inne. (Dette er ikke ment for dem som faktisk har problemer med leverandører som til stadighet "bærsjer på leggen" da, de fortjener det sålenge de gjentar tabbene sine)

[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-06-02 04:01 ]

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...