sycho Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Lurte på om bZerk har gode PSU'er. Fete og se på og STOR watt og billig. Link : her Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Den er sikkert helt okai. Men den er jo blooodharry da! Det ser ut som en lego bionicle figur batteri sak OCZ powerstream er jo bedere saker, selv om den i dine øyne sikkert er litt kjedeligere Endret 3. desember 2004 av Paulex Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har fått den selv, har ikke testet den enda. Blir spennende og se! Hvis du har blå lys i pc'n fra før er det jo ikke noe minus med det da. Ellers synes jeg ikke at det er noe dill-dall, synes den er fin jeg. Testet den uten noe påkoblet for å høre på støyen, den var veldig stille! Selv med viftene på maks er den nok stillere enn resten av sys mitt når jeg kjører det litt hardt. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det der er den samme so Aspire sin, hadde en slik selv, den er meget bra, og man hører ikke viftene! Stabile spenninger, kjørte- Asetek waterchill cpu\gpu\nb 4 hd, 3 cdrom\dvd 5 vifter og rx800pro kort. littegrann overklokk på amd2500+, stabilt, aldri underspenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå