ShellGhost Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 LG er en produsent, og produktene deres virker så mye rimeligere enn alle andre. Er disse produktene noe bra? De har jo alt fra mobiltelefoner til flatskjermer... Så litt på et LG hjemmekinoanlegg, med prosjektor, dvd-spiller og surround, for bare 11.000,- Noe som har noen erfaringer å dele med LG produkter? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min 17tommer flatskjerm fra LG til 5300kr er super!!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har en LG Flatron L1811S her (18" LCD-skjerm) som er veldig bra. Den var også billig i sin tid (sommern 2003). Jeg vet at LG-telefonene er helt greie så LG virker for meg som en helt ok produsent. Så den underbevisste koblingen til karakteren "Lite Godt" er nok ganske missvisende. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har 2 LG 17" CRT , 1 19" CRT, 1 CD-RW og 1 cd-rom. Aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Synes LG er ett bra merke, selvfølgelig er det ikke i toppklassen, men synes det er veldig gode priser på gode produkter. LG byttet vel navn fra Goldstar for noen år siden. Lenke til kommentar
Paragon Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Enig. Har selv en DVD-spiller og 19" LCD skjerm fra dem, er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er vell Flatron jeg har også... Men har et problem får ikke farger når jeg skal spille Xbox... men på tuneren funker fargene fint... og xboxen får farger på andre tver... har noen et forslag her eller? fikk tven i går Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Synes LG er ett bra merke, selvfølgelig er det ikke i toppklassen, men synes det er veldig gode priser på gode produkter.LG byttet vel navn fra Goldstar for noen år siden. Trodde det var Grundig jeg.. hmmm... ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå