preskatv Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei hei. Jeg har har fått i oppdag å brenne en musikk CD, men med bare en enkelt setning av en sang, som skal gjentas flere ganger. Har hørt at man kan bruke lydinnspillingen i WIN XP til dette, men har ikke funnet noe om det i verken "lydinnspilling\hjelp" eller i "Hjelp og støtte". Så derfor vender jeg meg til dere. Noen som kan hjelpe meg med dette? Eventuelt gi meg link til et freeware program, eller et program med free-trial, som kan løse dette. Det hadde vært toppers PS: Angående hvis dette er feilpostet, og skal under windows katogorien så må jeg bare beklage. Men tolket denne teksten: "Her kan alt relatert til lyd på pc-en diskuteres", som står under " Lydkort og PC-Høytalere", at dette var katogorien for denne henvendelsen. Takknemlig for alle givende henvendelser Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Du kan jo prøve Audacity for å klippe ut deler av en sang, og deretter lime inn det utklippede stykke mange ganger på rad. Link til Audacity Programmet burde være greit å forstå, bruk musen til å merke det området du trenger, ctrl-c for å kopiere. Lag en ny sang, og trykk ctrl-v for å lime inn. Litt usikker på om Audacity fungerer med sanger rett fra CD, men det finner du nok ut av. -Zlatzman Edit: Når lydfilen er redigert/lagret må du bruke et annet program for å brenne den til en CD. Edit2: uhm, skulle være ctrl-v ja... Går litt fort for seg noen ganger. Endret 3. desember 2004 av ZLatzman Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du mener vel Ctrl + v? alle trykker inn litt trykkleifs Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du mener vel Ctrl + v? alle trykker inn litt trykkleifs Kanskje, kanskje ikkje. I programmet bruker du kanskje ctrl-c i staden for ctrl-v. Sannsynlegvis står da C for Copy. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Tusen takk ZLatzman, det funka som hakk møkk i medvind Anbefaler forresten å laste det ned programmet her, fra download.com , serveren til Audacity er ikke akkuratt veldig kjapp. Endret 3. desember 2004 av preskatv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå