Andreaz_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg kom over denne signaturen på et ikke navngitt forum: [motorhispania rx] trim: *uplombert *90#dyse *13drev styling: *cobra ventil hetter *mini blinkers *fjerna noen klistremerker [suzuki power X] trim: *prooma potte *malossi 47mm *21mm dellorto *iris cross kjede *428 cross drev *90#dyse *powerfilter *15-54drev (ikke montert) *gienelli 80ccm (ikke montert) styling: *pro race rm holker *RMX styre *heva litt *sota blinklys 71 pers har omkommet i år Noen som synes den er litt vel lang? Vi har jo hele 4 linjer på oss her på forumet Lenke til kommentar
lugah Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg kna tippe at denne kommer fra mopedportalen der det er vanlig at signaturene er så lange... Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det der var veldig ekstremt.. 36 linjer (visst eg telte riktig), altså 9 ganger så lang som det som er tillat her.. Det forumet bør iallefall få seg nokon skikkelige retningslinjer.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) De bryr seg litt om signaturer på mopedportalen, jeg testet med size 7, hver bokstav hadde sin farge (noen farger gikk igjen, men ikke etter hverandre) og den ble fjernet. EDIT: Signaturen var forøvrig slik: Jeg kan også bruke store bokstaver og farger EDIT2: Noe i den duren i hvertfall. Endret 3. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ingen bilder da Er ikke skikkelig rot uten bilder Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Synes at designet på HW er veldig bra nå, i alle fall med den gamle HW-skinen. Signaturene bør ikke være lengre enn 4 linjer, og avartarene er i perfekt størrelse. Hurra for HW! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Det der er ingenting sammenlignet med ett hvilket som helst forum for anime. Endret 3. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det der er ingenting sammenlignet med ett hvilket som helst forum for anime. Tenkte på det. Stooore bilder som avatar. Man bare blar og blar for å komme til enden. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det der er ingenting sammenlignet med ett hvilket som helst forum for anime. Tenkte på det. Stooore bilder som avatar. Man bare blar og blar for å komme til enden. http://www.anime-forums.com/viewtopic.php?t=50361 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, there goes. Det vil ingen enda ta! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 http://www.anime-forums.com/viewtopic.php?t=50361 Trist. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det der er ingenting sammenlignet med ett hvilket som helst forum for anime. Tenkte på det. Stooore bilder som avatar. Man bare blar og blar for å komme til enden. http://www.anime-forums.com/viewtopic.php?t=50361 Klarer jo ikke å følge med på hva som står der! Kanskje litt enklere å huske navn da... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 bilder i signaturen vil jeg alltid kjempe imot. innlegg på en linjeg og sigg på 50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå