SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 de jentene eg tok på puppene slo meg ikke. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synes det ble litt mye 10-årings faktor over denne tråden uansett, back on topic. Jeg kan ikke si meg irritert over tempremanget på jentene på min alder (15 år), men mange er ganske dum. De drikker seg hinsides full, og prøver ut veldig "ugode" ting, og tror at vi gutter synes det er tøft Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synes det ble litt mye 10-årings faktor over denne tråden uansett, back on topic. Jeg kan ikke si meg irritert over tempremanget på jentene på min alder (15 år), men mange er ganske dum. De drikker seg hinsides full, og prøver ut veldig "ugode" ting, og tror at vi gutter synes det er tøft det er for dumt... - Kan ikke bare alle være "normal"... Ekkelt når jentene f.eks. begynner med snus Ikke det at det er bedre at guttene gjør det, men jeg bryr meg heller lite om gutters dårlige "sider" - ettersom jeg ikke er homofil (Jeg er så hetro du kan få det til) Lenke til kommentar
Owz Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) QUOTE (mr. Bjerre @ 05/12/2004 : 17:17) Synes det ble litt mye 10-årings faktor over denne tråden uansett, back on topic. Jeg kan ikke si meg irritert over tempremanget på jentene på min alder (15 år), men mange er ganske dum. De drikker seg hinsides full, og prøver ut veldig "ugode" ting, og tror at vi gutter synes det er tøft det er for dumt... - Kan ikke bare alle være "normal"... Ekkelt når jentene f.eks. begynner med snus Ikke det at det er bedre at guttene gjør det, men jeg bryr meg heller lite om gutters dårlige "sider" - ettersom jeg ikke er homofil (Jeg er så hetro du kan få det til) live on bro (or sister) Endret 5. desember 2004 av Owz Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 live on bro (or sister) Jo, det skal jeg gjøre [/offtopic] Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Visse jenter er dumme og prøver ikke engang å bruke vettet. (mange) Det er normalt, bli vant til det. Endret 5. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skrives forresten Temperament. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Skrives forresten Temperament. Skrevet for mye tysk i det siste? Liten t, vettu'. Endret 5. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) i vår klasse er alle jenter så sure og hvis jeg sier hold kjeft!så skravler de bare mere og mere!! har dere det samme problemet?? skrive hva dere mener om saken! kansje de ikke liker deg Endret 6. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, jenter som snakker i timene på skulen er irriterende drittsekker! sådetså......... Lenke til kommentar
Owz Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 QUOTE (Owz @ 03/12/2004 : 15:31) i vår klasse er alle jenter så sure og hvis jeg sier hold kjeft! så skravler de bare mere og mere!! har dere det samme problemet?? skrive hva dere mener om saken! kansje de ikke liker deg joda, de liker meg... men de er som vi var i første... barnslige! Lenke til kommentar
Owz Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Skrives forresten Temperament. ich will... u know... lære det.... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 QUOTE (Owz @ 03/12/2004 : 15:31) i vår klasse er alle jenter så sure og hvis jeg sier hold kjeft! så skravler de bare mere og mere!! har dere det samme problemet?? skrive hva dere mener om saken! kansje de ikke liker deg joda, de liker meg... men de er som vi var i første... barnslige! ååja da skjønner jeg saken litt bedre fjortiskjærringer da eller?? hvor gammal er du foresten?? Lenke til kommentar
Owz Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) 15år... Endret 11. desember 2004 av Owz Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Vil owz venligst roe ned på "add reply" knappen ellers blir jeg nødt til å rope moderator Endret 11. desember 2004 av Larzemannen Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Vil owz venligst roe ned på "add reply" knappen ellers blir jeg nødt til å rope moderator Siden når ble det imot retningslinjene å poste ? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 i vår klasse er alle jenter så sure og hvis jeg sier hold kjeft!så skravler de bare mere og mere!! har dere det samme problemet?? skrive hva dere mener om saken! hva tror du , damer priker drit hele tiden , og sier du "hold kjeft" til di så prater di bare mere og synes du er en idiot , og du er det for og gidde og si at du skal holde kjeft Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 I min klasse er det ikke spesielt mye problemer med direkte mas i timene, men i timer der det er mye samarbed (og spesielt i hvert eneste friminutt) er det 4-5 jenter som blir helt sinnsykt barnslige og fjortiss-faktoren står langt over pipen (klasserommet er i kjelleren). De løper etter hverandre og tegner på hverandre, fniser og ler høyt 3 minutter i strekk i den lyseste mest irriterende latteren som du kan tenke deg (mens de løper rundt), kaller hverandre rompe, tiss og bæsj, teiper håret til hverandre og tar penalene til hverandre, midt inni et klasserom som allerede er rimelig fyllt med andre normale elever. Støyen står i taket mens alle andre ser oppgitt på dem og rister på hodet. Og dette er 10. klasse!! Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 I min klasse er det ikke spesielt mye problemer med direkte mas i timene, men i timer der det er mye samarbed (og spesielt i hvert eneste friminutt) er det 4-5 jenter som blir helt sinnsykt barnslige og fjortiss-faktoren står langt over pipen (klasserommet er i kjelleren). De løper etter hverandre og tegner på hverandre, fniser og ler høyt 3 minutter i strekk i den lyseste mest irriterende latteren som du kan tenke deg (mens de løper rundt), kaller hverandre rompe, tiss og bæsj, teiper håret til hverandre og tar penalene til hverandre, midt inni et klasserom som allerede er rimelig fyllt med andre normale elever. Støyen står i taket mens alle andre ser oppgitt på dem og rister på hodet. Og dette er 10. klasse!! Var veeldig likt da jeg gikk på ungdomsskolen... var helt villt i friminuttene... helt sykt. På videregående er det roligere... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kjenner meg uheldigvis igjen i det du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå