Gå til innhold

irritert over jenters tempramang?

Owz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det ble litt mye 10-årings faktor over denne tråden :p

uansett, back on topic. Jeg kan ikke si meg irritert over tempremanget på jentene på min alder (15 år), men mange er ganske dum.

De drikker seg hinsides full, og prøver ut veldig "ugode" ting, og tror at vi gutter synes det er tøft :p

Lenke til kommentar
Synes det ble litt mye 10-årings faktor over denne tråden :p

uansett, back on topic. Jeg kan ikke si meg irritert over tempremanget på jentene på min alder (15 år), men mange er ganske dum.

De drikker seg hinsides full, og prøver ut veldig "ugode" ting, og tror at vi gutter synes det er tøft :p

det er for dumt...

- Kan ikke bare alle være "normal"... Ekkelt når jentene f.eks. begynner med snus

Ikke det at det er bedre at guttene gjør det, men jeg bryr meg heller lite om gutters dårlige "sider" - ettersom jeg ikke er homofil (Jeg er så hetro du kan få det til)

Lenke til kommentar
QUOTE (mr. Bjerre @ 05/12/2004 : 17:17)

Synes det ble litt mye 10-årings faktor over denne tråden 

De drikker seg hinsides full, og prøver ut veldig "ugode" ting, og tror at vi gutter synes det er tøft 

det er for dumt...

- Kan ikke bare alle være "normal"... Ekkelt når jentene f.eks. begynner med snus

Ikke det at det er bedre at guttene gjør det, men jeg bryr meg heller lite om gutters dårlige "sider" - ettersom jeg ikke er homofil (Jeg er så hetro du kan få det til)

live on bro (or sister) :yes:

Endret av Owz
Lenke til kommentar
QUOTE (Owz @ 03/12/2004 : 15:31)

i vår klasse er alle jenter så sure og hvis jeg sier hold kjeft!

så skravler de bare mere og mere!! 

har dere det samme problemet?? skrive hva dere mener om saken!   

kansje de ikke liker deg 

joda, de liker meg... men de er som vi var i første... :nei: barnslige!

Lenke til kommentar
QUOTE (Owz @ 03/12/2004 : 15:31)

så skravler de bare mere og mere!!  

har dere det samme problemet?? skrive hva dere mener om saken!   

kansje de ikke liker deg 

joda, de liker meg... men de er som vi var i første... :nei: barnslige!

ååja da skjønner jeg saken litt bedre

fjortiskjærringer da eller??

hvor gammal er du foresten??

Lenke til kommentar

så skravler de bare mere og mere!! :dontgetit:

har dere det samme problemet?? skrive hva dere mener om saken! :mad:

0709.jpg

hva tror du , damer priker drit hele tiden , og sier du "hold kjeft" til di så prater di bare mere og synes du er en idiot , og du er det for og gidde og si at du skal holde kjeft

Lenke til kommentar

I min klasse er det ikke spesielt mye problemer med direkte mas i timene, men i timer der det er mye samarbed (og spesielt i hvert eneste friminutt) er det 4-5 jenter som blir helt sinnsykt barnslige og fjortiss-faktoren står langt over pipen (klasserommet er i kjelleren). De løper etter hverandre og tegner på hverandre, fniser og ler høyt 3 minutter i strekk i den lyseste mest irriterende latteren som du kan tenke deg (mens de løper rundt), kaller hverandre rompe, tiss og bæsj, teiper håret til hverandre og tar penalene til hverandre, midt inni et klasserom som allerede er rimelig fyllt med andre normale elever.

Støyen står i taket mens alle andre ser oppgitt på dem og rister på hodet.

Og dette er 10. klasse!! :no:

Lenke til kommentar
I min klasse er det ikke spesielt mye problemer med direkte mas i timene, men i timer der det er mye samarbed (og spesielt i hvert eneste friminutt) er det 4-5 jenter som blir helt sinnsykt barnslige og fjortiss-faktoren står langt over pipen (klasserommet er i kjelleren). De løper etter hverandre og tegner på hverandre, fniser og ler høyt 3 minutter i strekk i den lyseste mest irriterende latteren som du kan tenke deg (mens de løper rundt), kaller hverandre rompe, tiss og bæsj, teiper håret til hverandre og tar penalene til hverandre, midt inni et klasserom som allerede er rimelig fyllt med andre normale elever.

Støyen står i taket mens alle andre ser oppgitt på dem og rister på hodet.

Og dette er 10. klasse!! :no:

Var veeldig likt da jeg gikk på ungdomsskolen... var helt villt i friminuttene... helt sykt. På videregående er det roligere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...