Owz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 i vår klasse er alle jenter så sure og hvis jeg sier hold kjeft! så skravler de bare mere og mere!! har dere det samme problemet?? skrive hva dere mener om saken! Lenke til kommentar
Owz Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 dere for ha meg unnskyld i mitt dålige språk!! jeg suger i norsk!! Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hoss meg er jentene snille og koselige :=) Endret 3. desember 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Post en: det er kanskje en naturlig reaksjon å bli sur når noen sier "hold kjeft"? Jeg skjønner ikke helt problemstillingen... Post to: No shit, Sherlock Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 har dere det samme problemet??Nei. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg skjønner ikke hva du vil fram til ... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 i vår klasse er alle jenter så sure og hvis jeg sier hold kjeft!så skravler de bare mere og mere!! Get used to it Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hoss meg er jentene snille og koselige :=) Samme her.. Nei forresten, hos meg er jentene snille og koslige. Endret 3. desember 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) i vår klasse er alle jenter så sure og hvis jeg sier hold kjeft!så skravler de bare mere og mere!! Get used to it Hanne .. Du mener at de (bedre å si "dere"?) skal få lov til å ødelegge omtrent hver eneste undervisningstime vi har, med den pratinga? Edit: har dere det samme problemet?? Ja. Kan man ikke bare utvise dem? Tviler på at de reagerer uansett, og det vil bli bedre for oss andre. Endret 3. desember 2004 av Jonas Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hoss meg er jentene snille og koselige :=) Samme her.. Nei forresten, hos meg er jentene snille og koslige. Du har sagt noe annet til meg... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hoss meg er jentene snille og koselige :=) Samme her.. Nei forresten, hos meg er jentene snille og koslige. Du har sagt noe annet til meg... Finnes unntak, det gjør det Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hoss meg er jentene snille og koselige :=) Samme her.. Nei forresten, hos meg er jentene snille og koslige. Du har sagt noe annet til meg... Finnes unntak, det gjør det Detter av stolen av latter Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det Owz mener er at jentene prøver snakke om irriterende ting som vi ikke bryr oss om når vi prøver å konsetrere seg om noe. så hvis vi sier drit å dra eller hold kjeft så klikker de sånn ganske sinnsykt. (OBS: Går i owz klasse) Lenke til kommentar
Owz Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) ok jeg tar all kritikk men larzamann har skjønt det!! Endret 3. desember 2004 av Owz Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Aldri hatt samme problem. Få læreren til å kjefte på dem da vel. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 I min klasse bare slår jentene meg Så kan jeg ikke slå tilbake fordi de er jenter Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Få læreren til å kjefte på dem da vel. Har lyst, men da blir vi kalt "sladrehanker" som de individe (altså jentene i klassen vår) kaller det . dessuten er vi såpass gamle at vi har ut at lærerne ikke er til stor hjelp lenger... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 En sladrehank er en som sprer mange usanne rykter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg synes nå jentelusen er det mest plagsomme. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du tror du har det så gale du. Men la meg spør deg om noe, VET DU ÅSSEN DET ER Å HA EI PREMENSTRUELL SØSTER SOM TROR HUN ER GUD?? VET DU DET? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå