kjaks Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 bra test, men boksen var ikke noe for min smak Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Åfyttihelsike Det var seriøst noe av det styggeste jeg noengang har sett :| Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Stygt etc... kreative tilbakemeldininger da. Selv om kabinettet ikke er blant de peneste så kunne jeg gjerne tenkt meg noen bilder av kabinettet fra innsiden. Jeg kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å ta før/etter bilder,og ikke minst fra bygge prosessen? Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 "vern mot nysgjerrige småsøsken" ja ja..noen bor hjemme til foreldrene dør... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 "vern mot nysgjerrige småsøsken" ja ja..noen bor hjemme til foreldrene dør... Ja, du har virkelig forstått det, for RBW forteller jo ting som angår ham, testen er ikke rettet mot mange som bor hjemme. Er ikke så dum, du! Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 syns ikke det var noe fint nei gaming bomb er vel ikke de fineste heller men de er ganske greie å bygge i Lenke til kommentar
grkn Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hah, for en gjeng med mammagutter. Hvem bryr seg om hvordan et kabinett ser ut? Man drar ikke damer med et fint kabinett altså. Dette Chenbro kabinettet går for å være meget bra, (de fleste tester jeg har sett har gitt det bedre omtale enn hw), prisen er ikke gal heller. Såklart, det gamle Chenbro gamer kabinettet er et bedre kjøp. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hah, for en gjeng med mammagutter. Hvem bryr seg om hvordan et kabinett ser ut? Man drar ikke damer med et fint kabinett altså. Dette Chenbro kabinettet går for å være meget bra, (de fleste tester jeg har sett har gitt det bedre omtale enn hw), prisen er ikke gal heller. Såklart, det gamle Chenbro gamer kabinettet er et bedre kjøp. Nå drar en vel ikke damer med pc uansett da , skulle jeg ha med dame hjem var vel det siste jeg fortalte at jeg likte data Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå drar en vel ikke damer med pc uansett da , skulle jeg ha med dame hjem var vel det siste jeg fortalte at jeg likte data heter du bill gates så drar du nok damer :!: et kabinett som er stilig kan nok vitne om klasse og stil og muligens en form for gjennomførbarhet som enkelte damer kan oppdage det er nok sikkert et pluss hvis du har tenkt å vise slike kvaliteter tror nok ikke dette kabinettet vitner om klasse og stil desverre lian li og lingnende kan gi inntrykk av dette samt snekkerens hjemmesnekra kasse mye kan imponere damene vet dere ps damer kan også være pcfreak Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Joggi: Hvis man har dårlig nok smak til å kjøpe et slikt kabinett så har man sikkert skinnvest og hvite tennissokker med røde/blå striper på byen også. Jeg grøsser med tanken på hvilke damer som faller for slike fyrer. (Ser for meg halvalkoholiserte skilte damer i 40-åra forran scenekanten på en åge-aleksandersen konsert) Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Pent kabinett utenom de vanlige kjedelige firkanta lian li boxenene, som i værste fall kan dra assiasjoner til et lite stygt kjøleskap Endret 6. desember 2004 av Buddy Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg var innom Digital Impuls i dag og handlet litt, og så blandt annet dette kabinettet utstilt. Jeg kan bekrefte at det er minst like stygt i virkeligheten som på bildene i artikkelen. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Alle vet at damer digger et kraftig modda kabinett. Neonlys og katoder er et must hvis man har planer om å dra med seg noe hokjønn hjem fra lan Dr. Love Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå