RBW Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 TEST: Chenbro Xpider II Xpider II bygger på det samme rammeverket som mer kjente Gaming Bomb/Box. Vi tar en rask titt på kabinettet og ser om det er noe å satse på. Les artikkelen her Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Va ikke helt min smak nei! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg må si at det er noe av det støggeste jeg har sett, noen sinne! Jeg har ikke sansen for Chenbro sitt plastic fantastic design, har aldri falt i smak. Men dette tar nok kaka! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Gah, det var jo ikke akkurat noe kunstverk nei Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ikkenoe blomsterbed akkurat.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kommentar fra min sønn på 7år . " pappa om du kjøper det der slutter jeg å spille på data" :-) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kommentar fra min sønn på 7år ." pappa om du kjøper det der slutter jeg å spille på data" :-) Haha, det sier vel alt! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kommentar fra min sønn på 7år ." pappa om du kjøper det der slutter jeg å spille på data" :-) Det må vel være musikk i ørene dine? Ser ut til at du har oppdratt barnet ditt riktig! Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Kommentar fra min sønn på 7år ." pappa om du kjøper det der slutter jeg å spille på data" :-) hehe god opdragelse ja Endret 3. desember 2004 av MonkyBOY Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hehe, bare designet på sidedøra får deg til å rygge. Synes det er avskylig, men billig er det jo. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 stygt,stygt,stygt. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Huff har sett på butikkhyla, det er styggere i virkeligheten belive me :S. Men du får jo nesten alltid det du betaler for . Endret 3. desember 2004 av Darx* Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det kan jo brukes, man trenger jo bare skjære av fronten og fjerne døra med glasset først. Tips til Snekker'n: Kjøp kabinettet så får du PC'n for deg selv og ungen ut og leke. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jepp, vi kan vel konkludere med at det er uglybugly, men en liten spiderman entusiast vil nok like det ja. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jepp, vi kan vel konkludere med at det er uglybugly, men en liten spiderman entusiast vil nok like det ja. Lite håp , min sønn liker spiderman Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *rive ut øynene med gafler* Fytti rakkern, det var ordentlig stygt. Da ville jeg heller hatt dagens julekalendertilbud. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jepp, vi kan vel konkludere med at det er uglybugly, men en liten spiderman entusiast vil nok like det ja. Lite håp , min sønn liker spiderman Godt oppdradt! Han liker vel heller Snekker`n custom design? Ville aldri kjøpt det selv, men det var jo ikke det værste jeg har sett. Middels kabinett med godt rød-edderkopp tema Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hæææslig! har ikke så mye imot gaming bombene deres, men dette var bare estetisk sett for jævlig. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Æsj, spider web shiten var stygg :spy: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå