Jørnan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har du et program eller to som er gratis (eller som jeg ikke må oppgi kontonummer for å kjøpe), hadde det vært fint om dere kunne oppgi internetadressen der jeg kan kjøpe det/få det Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 FExplorer er gratis Bare søk etter det, så finner du det nok.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 FExplorer er gratis Bare søk etter det, så finner du det nok.. Hvordan program er det da? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva med å søke? Er hundre slike tråder. Er forresten også en egen egen programanbefalingstråd men den er plassert ("logisk" nok) under lesertester. handango.com og my-symbian.com er forreesten flotte steder til å kjøpe program o.l. agilemobile.com gir deg msn messenger o.l messenger-tjenester gratis Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva med å søke? Er hundre slike tråder. Er forresten også en egen egen programanbefalingstråd men den er plassert ("logisk" nok) under lesertester. Må du klage 24/7? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Må du klage 24/7? Klage? Vel, jeg gav ham et tips. Dessuten gav jeg han også en hel del annen info. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Hva med å søke? Er hundre slike tråder. Er forresten også en egen egen programanbefalingstråd men den er plassert ("logisk" nok) under lesertester. handango.com og my-symbian.com er forreesten flotte steder til å kjøpe program o.l. agilemobile.com gir deg msn messenger o.l messenger-tjenester gratis På handango.com er ikke FExplorer, og på my-symbian er omtrent ingenting gratis, og skal jeg kjøpe noe må jeg oppgi kontonummeret, og de kan trekke fra pengene, da er det lett å bli svindlet. Det er litt dumt da, men jeg fant det tror jeg. Men jeg måtte sende en sånn mail for å få det på norsk, har ikke fått svar ennå. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 På handango.com er ikke FExplorer, og på my-symbian er omtrent ingenting gratis, og skal jeg kjøpe noe må jeg oppgi kontonummeret, og de kan trekke fra pengene, da er det lett å bli svindlet. Det er litt dumt da, men jeg fant det tror jeg. Men jeg måtte sende en sånn mail for å få det på norsk, har ikke fått svar ennå. vel, la meg si det slik. de butikke der er seriøs - og du vet hva du får. At ting er gratis er gjerne en grunn, og du kan trygt kjøpe programmer fra my-symbian og handango. Da handler du trygt, og seriøst. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hva med å søke? Er hundre slike tråder. Er forresten også en egen egen programanbefalingstråd men den er plassert ("logisk" nok) under lesertester. handango.com og my-symbian.com er forreesten flotte steder til å kjøpe program o.l. agilemobile.com gir deg msn messenger o.l messenger-tjenester gratis Har søkt en million ganger, men ALLE gangene jeg prøver å innstalere det kommer det bare: Programmet er ikke komfortabel med telefonen. Og jeg har sjekka at det er til UIQ, og ikke s60 eller liknende. Vet noen hvor jeg ken laste det ned til telefonen? ( til UIQ/P900 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå