Gå til innhold

Programmer til P900/P910i

Jørnan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å søke? Er hundre slike tråder. Er forresten også en egen egen programanbefalingstråd men den er plassert ("logisk" nok) under lesertester.

handango.com og my-symbian.com er forreesten flotte steder til å kjøpe program o.l. agilemobile.com gir deg msn messenger o.l messenger-tjenester gratis

Lenke til kommentar
Hva med å søke? Er hundre slike tråder. Er forresten også en egen egen programanbefalingstråd men den er plassert ("logisk" nok) under lesertester.

handango.com og my-symbian.com er forreesten flotte steder til å kjøpe program o.l. agilemobile.com gir deg msn messenger o.l messenger-tjenester gratis

På handango.com er ikke FExplorer, og på my-symbian er omtrent ingenting gratis, og skal jeg kjøpe noe må jeg oppgi kontonummeret, og de kan trekke fra pengene, da er det lett å bli svindlet. Det er litt dumt da, men jeg fant det tror jeg. Men jeg måtte sende en sånn mail for å få det på norsk, har ikke fått svar ennå.

Lenke til kommentar
På handango.com er ikke FExplorer, og på my-symbian er omtrent ingenting gratis, og skal jeg kjøpe noe må jeg oppgi kontonummeret, og de kan trekke fra pengene, da er det lett å bli svindlet. Det er litt dumt da, men jeg fant det tror jeg. Men jeg måtte sende en sånn mail for å få det på norsk, har ikke fått svar ennå.

vel, la meg si det slik. de butikke der er seriøs - og du vet hva du får. At ting er gratis er gjerne en grunn, og du kan trygt kjøpe programmer fra my-symbian og handango. Da handler du trygt, og seriøst.

Lenke til kommentar

Har søkt en million ganger, men ALLE gangene jeg prøver å innstalere det kommer det bare: Programmet er ikke komfortabel med telefonen. Og jeg har sjekka at det er til UIQ, og ikke s60 eller liknende. Vet noen hvor jeg ken laste det ned til telefonen? ( til UIQ/P900 )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...