UrgeLoL Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hardware overclocking går ikke ann på 6800 tror jeg.. prøv driver overclocking. Det funket fint. Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Ja det har jo blitt prøvd en stund nå, men jeg får ikke forbedret ytelse Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 argh, jeg har BARE klokket kortet (ikke engang prøvd å åpne pipelines), men jeg får artifacts i source selv uten klokk .. altså mellom flisene\vannet blir lilla huff... jeg nå må returnere det Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 *host* driver problem *host* Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Hvilke drivere gir best ressultat da? selv bruker jeg omega..er beta drivere det da men..så bruker jeg win2k ,kanskje jeg får bedre ytelse med xp? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 argh, jeg har BARE klokket kortet (ikke engang prøvd å åpne pipelines), men jeg får artifacts i source selv uten klokk .. altså mellom flisene\vannet blir lilla huff... jeg nå må returnere det Jeg har det samme problemet (har 6800LE), men får det ikke lenger i source etter at jeg updata driverne. Har det smått i andre spill da. Som f.eks skyggene på seilene i Pirates! er mørkerosa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå