Whoracle Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skaffet meg Club 3D Geforce 6800 LE, tenkte jeg sku åpne noen pipes med Rivatuner, det gikk jo det, åpna alle 16 men når jeg spiller feks Source så er det litt hvitprikking i bilde eller snø om du vil, lurte på om det da har gått skjeis? Har forøvrig nyeste Nvidia Omega driver'ne, kan dette fixes på? Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har lest om andre med liknende problem på CS source, spesiellt på de_dust.. Tror ikke det har med åpningen av pipelines som du har gjort..får du artifacts i andre spill og eller ? Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Er bare Source det dukker opp på faktisk, får håpe valve fixer det snart, eller finnes det alt en patch? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) test benchmark 2003, hvis kortet ditt er som meg får du de "snø flekkene" på en test helt mot slutten. Vi har dem alle, merker dette altfor godt i Half Life 2 og. Dessverre. Men er fornøyd, mitt er klokka til 350/1000 12x,6 skriveleif som vanlig her.. Endret 3. desember 2004 av BanAnus Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Merket ikke til noen artifakteri 3D mark 2003, men åssen ca resultat burde man få med et 6800 LE kort? har forøvrig et gammelt hovedkort: Asus P4B533, cpu er klokket til 2.3Ghz og har 1024 ddr ram, er ett eller annet som bremser kortet mitt har jeg følelsen av, siden jeg bare havner på ca 6200 poeng i 3D Mark, og det er etter klokking... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 6200 poeng er ganske normalt i 3dmark 03 på umoddet kort, og på standard hastigheter. Softmodder du det opp til 16x1 6vp og klokker litt i tillegg, skal du klare rundt 10 000 i 3dmark 03 Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Det var jo litt snodig, får samme ressultat når jeg kjører kortet vanlig og overklokket, hva er galt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det var jo litt snodig, får samme ressultat når jeg kjører kortet vanlig og overklokket, hva er galt? er du sikker på at du har lagret hastigheten du overklokker på? du må ha på disse innstillingene: Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 det skal jeg teste å se takk, tror ikke jeg har gjort så mye mere en å åpne pipes så da får jeg håpe det funker nå, takk Lenke til kommentar
ROV Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 er du sikker på at du har lagret hastigheten du overklokker på?du må ha på disse innstillingene: 577MHz i core clock Hvordan går det an? får ikke mitt opp i mer enn 372MHz før det begynner å bli ustabilt. Hva slags kjøling har du? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg har et 9600xt ikke 6800le ps: har uansett standar kjøling Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 På low-level system tweaks/overclocking så får jeg ikke enablet low-level hardware overclocking, noe spesielt jeg må gjøre for å få det? core clock og memory clock står dønn fast Får klokka på system tweaks men får ingen merkbare forskjeller siden jeg der bare får endret på Performance 3D og ikke low-power 3D.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 lurer sterkt på dette her jeg og, har en kamerar som det er umulig å få klokket på low-power 3D.. Han har og club3d 6800LE. Hva er galt? Noen innstillinger han må skru på? Han har holdt på 1 uke nå uten hell, tror han snart kaster den i veggen. Sist jeg var der var det ikke langt unna hehe Men spøk til side, er det noen som kan svare seriøst på dette? Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Leste at man ikke kan hardware-level overklokke NV30 eller høyere Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 da kan jeg vel bruke Nvhardpage og fyre løs emuleringa av N30 / 25 da? eller vil ytelsen min drastisk falle da? Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 du får bare prøve Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kjøpte et gainward 6800le. Prøvde først å åpne alle pipeseneog vs. Da fikk jeg akkurat di samme hvite flekkene i source som deg. Det var kun der jeg så de. Prøvde å gå ned til 12 pipes, ingen forbedring. Deaktiverte 4 pipes til og aktiverte de andre 4. Da var de borte. Så forklaringen på de hvite prikkene er defekte pipes. Kjører nå 12 pipes og 6 vs. 350 core clock og 880 mem clock. 9300 3dmark 2003 poeng på nforce 2 hovedkort med xp barton 2500 og 2*256 ram. Ikke værst Det må legges til at overklocking, via driveren i rivatuner, var umulig når jeg brukte de defekte pipesene. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ok, men du bruker ikke low-power overklokking eller? Bare overklokking gjennom drivere? Ja det er det jeg tenkte, defekte pipes. Men men, 12x1,6 er da ikke så ille hehe Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Ja da fant jo jeg oxo ut at jeg hadde defekte pipes så nå har jeg 12x1,6 uten snø eller lignende..men forstatt ingen hardware low power klokking da Lenke til kommentar
frodd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg fikk først et defekt kort, men så fikk jeg erstatning. På det nye kortet åpnet jeg alt som var mulig til 16x1,6 , noe som fungerer fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå