Raven Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Lurer litt på hvilke erfaringer der har hatt med tanke på å montere disse viftene før eller etter man har installert hovedkortet i kabinettet? Jeg ha aldri tatt i en slik kjøler, men de set litt tunge ut. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ikke noe å være redd for. Jeg har aldri hadd et slikt p4 system selv, men det virker som om at du bare klippser på kjøleren til de støttene rundt. Og tat det med ro, de er ikke så tunge. Du klarer vel greit å løfte et halvt kilo eller hva? Lenke til kommentar
keithho Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 13:41, PanzerFaust skrev:Ikke noe å være redd for. Jeg har aldri hadd et slikt p4 system selv, men det virker som om at du bare klippser på kjøleren til de støttene rundt. Og tat det med ro, de er ikke så tunge. Du klarer vel greit å løfte et halvt kilo eller hva? veie de så mye? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Er anbefalt å montere kjøleren før man setter inn hk. Det gjorde ihvertfall jeg. Den skal sinnsykt stramt på (hvis det er snakk om orginalkjøleren her). Den er ikke så tung :razz: Tror det er bortimot umulig å ødelegge noe ved å sette på denne kjøleren, da den går ned i "spor" slik at den ikke kan settes feil på. Men les bruksanvisniga som fulgte med cpu'en. der står det greit og detaljert forklart hvordan du skal gå frem. Lenke til kommentar
Raven Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 13:41, PanzerFaust skrev:Ikke noe å være redd for. Jeg har aldri hadd et slikt p4 system selv, men det virker som om at du bare klippser på kjøleren til de støttene rundt. Og tat det med ro, de er ikke så tunge. Du klarer vel greit å løfte et halvt kilo eller hva? Et halvt kilo er litt mye å løfte for en mann av mitt slag........:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå