reyerd Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Får ikke digital ut lyden til å fungere, står i brukermanualen hvordan men kan ikke finne instillingen i driverne..! Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Prøv nyere drivere. Men min fungerte direkte fra esken (right out of the box), mener jeg å huske. Jeg får digitallyd fra alle programmer som lager lyd. Kanskje du må gjøre noe spesielt for å få SPDIF fra PowerDVD o.l., slik at digitallyden går direkte til SPDIF, og ikke ødelegges av Windows lyd-subsystem, men ellers skal den være på automatisk. Hmm, kom på noe. Kanskje hvis du dobbeltklikker på høyttalerikon i SystemTray (menyvalget som heter Open Volume Control) , får du opp sånn stor dialogboks. Enten den eller Advanced Controls knapp kan inneholde en checkbox som heter "Digital output" eller lignende. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 probleme mett e bare d at den e sånn at eg ikke kan trøkke på dein..! men eska ta å prøve...akkurat som om d ikke e spdif ut fra hk..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå