Lac Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skal koble en ny pc til et eksisterende trådløst nettverk, men kommer opp melding om at jeg trenger acces kode et eller anna, hvordan akn jeg få tak idenne, har klart å miste den. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du snakker med admin, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Lac Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 privat wlan jah. han som er admin har glemt passord også. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Gå inn i aksesspunktet og sjekk da. Har dere glemt passordet til det er det bare å resette... Lenke til kommentar
Lac Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 det er passord for å komme inn på AP? som på routere, rait? Går vel ann å resete dette med binders? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Japp, er sånn du kan logge inn via browser. Er sånn liten ting man kan dytte inn for å resette alt på 3com-tingen min ihvertfall. Lenke til kommentar
Lac Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 damn. hater det med å resette alt. mister også pass til internett da. stress å få nytt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Få nytt passord? Det er jo bare å skrive inn ett... Eller har du sånn håpløst pppoe? Lenke til kommentar
Lac Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 telenor med pppoe . så jeg må altså resette AP, skifte krypetringskey. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) telenor med pppoe . så jeg må altså resette AP, skifte krypetringskey. Hva slags kryptering kjører dere da? Mange her på forumet har jo snakket om hvor lett det er å hacke 802.11 nettverk med WEP kryptering... Finnes jo diverse enkle tools også! Hadde jo vært en morsom utfordring å hacke sitt eget nettverk... edit: skal se om jeg kan finne noen av de trådene hvor det ble snakket om dette. Endret 3. desember 2004 av Calm Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 er ikke helt sikker på hvilke passord du mangler her, men viss du vil kan du prøve cain/abel (som er et heilt lovleg program btw). Jeg brukte dette da jeg mistet passordet til routeren min. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå