Zemeckis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg Killzone snart, eller ønske meg det i julegave. Men uansett hva synes dere om spillet. Leste en anmeldese av spillet et sted hvor anmelder klagde over at grafikken var veldig hakkete og AI til fiende var sinnsykt dårlig: " Fienden er dumme som brød". Er dere enig i det. Er det verdt et kjøp? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmmm, vel...ikke vet jeg. Har ikke prøvd spillet så. Så veldig positivit fram til det før, men det har nå fått litt labre anmeldelser da. Men angående AI til fiendene...er det EN ting jeg har hørt om Killzone, så er det at fiendene har utrolig BRA AI... Uansett, jeg synes ikke du skal la en dum anmelder sine meninger hindre deg i å kjøpe et spill du har lyst på. Kan veldig godt hende at du liker det likevel. Spillanmeldere er som oftest mye mer kresne enn folk flest. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Uansett, jeg synes ikke du skal la en dum anmelder sine meninger hindre deg i å kjøpe et spill du har lyst på. Kan veldig godt hende at du liker det likevel. Jeg hører stort sett sjeldent på hva en anmelder synes om et spill. Også om Killzone. Er litt interresert i å høre hva andre enn anmeldere synes om spillet. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg ble også overasket over de litt labre annmeldelsene, men jeg ønsker meg det til jul fortsatt. Gamereactor oppgraderte karakteren fra 8 til 9 siden de plutselig hadde fådt inn en full rtail verson og ikke bare en fohånds kode. Jeg er ganske sikker på det er et bra spill. Gleder meg mes til online delen. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Eg leste på spillomtalen på Dinside det var nokre positive og negative sider der, men siden du ønsker det er det jo berre å kjøpe det. Det er tross alt du bestemmer om du liker eller ikkje liker spillet. Visst du ikkje liker det kan jo du selge det. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 har hørt både positive og negative ting om killzone, det positive er at det har utrolig god grafikk til, å være playstation 2. det negative er at de som er på laget vår kunne vært veldig mye smartere. på de anmeldelsene jeg har sett har spillet fått rundt terningkast 4-5, og det er jo forsåviddt ganske bra... har enda ikke prøvd spillet, men det må jeg få prøvd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 dette spillet er utrolig kult! ikke noe annet å si. vel og merke et ganske standard skytespill, men en utrolig stilig "setting" som kan minne om noe "framtids-nazi" greier. spillet føles også på mange måter litt som Halo, og det fungerer ganske bra egentlig. Kontrollene er heller ikke så dårlig som anmelder vil ha det til. det er jo trossallt begrenset hvor bra siktesystemer kan bli med joysticks da... Grafikken er også noe av det beste jeg har sett til PS2, og glir overraskende bra! Jeg har imidlertid installert spillet på Harddisk, så loadingen går unna på et par sek. :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå