SpoileD Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hovedkortet mitt er et abit kd7-s Sliter litt med valg av skjermkort helst veldig billig! ikke over 500.. skal ha den til en sånn ekstra ekstra pc! Obs må være et 1,5v! Endret 3. desember 2004 av SpoileD Lenke til kommentar
Biggus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skal du spille eller bare drive med annet småtteri? Om du ikke skal spille etc. kan du vel bare plukke hvilket som helst billig kort vel. Et kort til den prisen jeg synes ser bra ut, er f.eks. dette. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Et kort til den prisen jeg synes ser bra ut, er f.eks. dette. ja, dette er nok et av de bedre kortene du kan finne til den prisen. men hva skal du bruke det til? du får jo ikke noe bra "spille-kort" til den prisen Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Blir ikke så mye spilling på den Men bare så jeg får skjermen i gang, men er du sikker på det der passer!? Fikk et kort av noen for 12kr, men det passet ikke. Det var et geforce 440 mx.. er så merkelig agp port på HK... Endret 3. desember 2004 av SpoileD Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 er så merkelig agp port på HK... Er det AGP Pro, isåfall så skal ikkje dei første "sporene" brukes likevel. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Sånn er porten.. har ikke det på de andre HKene mine Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) det er en agp port! da må du ha et agp kort edit: kan være at det gamle kortet du kjøpte var pci og ikke agp Endret 3. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) hmm det sto AGP bak på pakka.. hehe alle andre steder å! Endret 3. desember 2004 av SpoileD Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hmm det sto AGP bak på pakka.. hehe alle andre steder å! Det bildet du postet er en AGP port. Åpne opp låsen og se om du klarer å få kortet nedi, skal nok gå det du. Hvis det kortet du kjøpte er AGP. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 hmm men den er for stor! Sånn fysiskt for stor! Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Det er vel ikke et AGP PRO kort du har skaffet deg? Hovedkortet er AGP; ikke AGP PRO. AGP-sporet er AGP 3.0, så du må ha et kort som er kompatibelt med sporet. Ikke et gammelt AGP-kort som ikke støtter porten. -xhilerate- Endret 9. desember 2004 av xhilerate Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Så på et sånt low profile kort, det så ut som det passet med AGP porten.. SÅ jeg troddet det var det jeg måtte ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå