Gå til innhold

Vil en Amd 64 falle i pris ?

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kool at det er litt billigere ved nyår eller etter nyttår så da venter jeg ........ Heldigvis så er min amd 2400+ i topp stand så her klager man ikke :D

EDIT: Jeg ser her at bare socket 939 har Amd +3500 nå ....... Så når jeg skal ha det etter ny år burde jeg velge : AMD Athlon 64 3500+ eller AMD Athlon 64 3500+ ''Winchester'' ?

Hva er Forskjellen ?

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Går vel mye på varmeutvikling.

Jo lengre man venter, jo billigere blir det, har ventet et par år på at PII skulle falle skikkelig i pris, og nå er de temmelig billige ;)

Poenget mitt er vel at man må finne en mellomting, spør deg selv om det er verdt å betale litt mer for ytelsen for å ha en ny prosessor i jula.

Lenke til kommentar
Så hvis jeg kjøper meg en socket 939 AMD 64 Athlon Winchester etter jul / nyttår da den kanskje har falt littebitt i pris , hvor langt kan jeg klokke den ? Og vil jeg risikere noe med å gjøre det ?

Du bør klare 2.6Ghz med luftkjøling, med vannkjøling rundt en 3Ghz. All klokking har seff en liten risiko.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er vel at man må finne en mellomting, spør deg selv om det er verdt å betale litt mer for ytelsen for å ha en ny prosessor i jula.

jeg er enig her. Jeg betaler lett 200-300kr mer for å kunne kose meg i jula liksom. Derfor jeg kjøpte for en uke siden. Å vente er greit hvis man har ufattelig begrensede midler, elelr om man venter på at en vare skal synke til pris/ytelse forholdet er bra. AMD 3500+ har for lengst nådd dette forholdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...