JBlack Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 c:\windows\proxya.exe prøvde å kontakte www.slotch.com:80. Hva slags program er proxya.exe? Spyware? Dette skjedde når jeg starta Windows og logga meg på som Administrator (hater at det er nødvendig så ofte) Jeg fant ikke noe med et kjapt søk på Google. Lenke til kommentar
akh Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Har du installert noen proxy på maskinen da? Virker mistenkelig synes jeg, siden den peker til er en reklameside. Sjekk for spyware og virus. edit: Hvis det er sånn at du er hijacked av slotch, se her for fiks. Endret 3. desember 2004 av akh Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Last ned Hijack This, kjør en scan og post loggen her. Burde gå greit å fikse det. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 En virusscan ga null. Jeg får se på Hijack this i morra. Kan ikke skjønne hvor dette kommer fra heller. Eneste jeg har installert på lenge-lenge er: http://www.jhepple.com/dv1to2.htm Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kan jo hende du har fått det ved en tilfeldighet gjennom ActiveX eller noe slikt. Bruker du Internet Explorer? Uansett, post loggen din her så skal jeg ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå