Sir Zu Zwat Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei! Jeg har et problem med min relativt nye AMD64 maskin. Først litt om hva den består av: AMD Athlon 64 3200+ 1GB Geil 400mhz MSI Platinum S754 greiene Radeon 9800PRO Jeg kjører Windows XP Pro med Service Pack 2... Så til problemet! Problemet er en merkelig blåskjerm: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL. Nå sist gang stod det også noe med NETDLWL.SYS, det skjer relativt ofte. Hva er problemet? Håper på svar Mvh. Ole Martin Pettersen Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Når du starter opp igjen etter en slik kræsj, send feilmelding til micrsoft - da får du svært ofte informasjon om hva som forårsaket feilen. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Når du starter opp igjen etter en slik kræsj, send feilmelding til micrsoft - da får du svært ofte informasjon om hva som forårsaket feilen. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Trådløst nett? prøv dette. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 pleier ikke den meldingen å vise at man har RAM problemer.. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 pleier ikke den meldingen å vise at man har RAM problemer.. Jo. Du har sansynligvis en defekt RAM-brikke. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg fikk denne feilmeldingen konstant da jeg kjørte et lydkort litt hardt. Det hjalp å installere SP2. Men det har du jo allerede gjort. Men jeg anbefaler deg å lese følgende side som jeg snublet borti ved et google-søk: http://www.jannis.to/daily/index.php?seren...Term%5D=NETDLWL Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 På nforce2-kortene som hadde "ekstern" SATA-kontroller, var det som regel manglende drivere til denne i xp som forårsaket IRQ_NOT_LESS BSOD-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå