Skrollan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) burde jeg modde kabinettet (sette inn lys "nøkkel" og sånne ting) før jeg putter inn komponentene??? Endret 3. desember 2004 av Skrollan Lenke til kommentar
Patz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det kan jo selvfølgelig være en fordel å modde før du setter inn komponentene, pga. lettere demontering og slikt, men det tror jeg nok at du vurderer best selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kjem heilt an på korleis du skal modde det. skal du putte masse lys, vifter og greier blir det vanskelgare å putte i komponentane etterpå. Eg ville satt inn all hardware først. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kjem heilt an på korleis du skal modde det. skal du putte masse lys, vifter og greier blir det vanskelgare å putte i komponentane etterpå. Eg ville satt inn all hardware først. Edit: Men såklart, om du skal ha noko bak ein komponent så tar du modden først. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 å modde før man setter inn er vel anbefalende. Sjansen for at du kan ødelegge diverse komponenter er større da. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Imponerende, bump etter 1 time! Men, det kommer helt ann på moddingen, skal du skjøre hill i kabbiset, så gjør du det før du setter in hardware. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det lønner seg å bearbeide kabinettet først, og så gjre det reint. For å montere komponentene til slutt. Pga metallspon etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå