e321 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 trenger å ta opp litt film på pc'n min nå... men geforce kortet jeg bruker har ikke video ingang. SÅ fant jeg fram orginal kortet i denne 10år gammle pc'n, ATI Rage 128 PRO, der ser jeg at det er en Comp/in kontakt (sånn rca eller hva det heter). Kan jeg bruke den kontakten der til og ta opp film/bilde til pc'n med? På rage kortet har jeg svid/out, comp/out, comp/in og vanlig skjermkontakt. Håper på svar Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 det funket det...hvis jeg bruker divx format. Men i vanlig blir det dobbelt på en måte, hvordan kan jeg få vekk dette? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, hva mener du? Ser du interlacinga i bildet? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) oi sann, litt dårlig forklart... (Hvis jeg tar opp i divx format funker det helt perfekt, men med en gang jeg bruker vanlig avi blir det helt rart...) Her er ett bilde: Endret 3. desember 2004 av e321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå