Peer6548 Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har for noen dager siden annskaffet med en netshop 1557 gls. 2 ghz cpu , 512 ram, radeon 9700. Det som er problemet er at i spill så kan jeg spille ca 30 minutter før jeg får blå skjerm. dette skjer hele tiden. noen ganger kommer det blåskjerm der det står at det haar skjedd en stopp feil. men for det meste kommer det bare en helt blå skjerm.. noen som har erfaring med dette Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Last ned MemTest86 og kjør det en stund for å eliminere minnefeil. Mvh ponke Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) hmm nå du. skriv ned hvilken fil som forårsaker dette. I mitt tilfelle fikk jeg blåskjerm hver halvtime av feile nettverkskort drivere og feil driver til touchpad. Nå er den derimot DØNN stabil Endret 3. desember 2004 av Gromit Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) når det kommer blå skjerm står det som oftest at filen atitaxx. dll eller noe lignende har fororsaket en alvorlig feil Endret 3. desember 2004 av Peer6548 Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Denne dll filen er vel en del av skjermkortdriveren din...kanskje feilen ligger der. Kan jo prøve å oppgradere... Mulig feilen ligger i selve grafikkmodulen også... Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 har prøv driverne som var med pcen, prøvd omega driverne og moddede catalyst driver,,,,, Noen flere forslag Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Hva med brikkesett driverne..vet ikke om det har noe å si men.... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Har du kjørt MemTest86 enda, og hva ble resultatet? DLL-feilmeldingene kan iblant ha bra lite med hva som egentlig er feil, det er derfor jeg enda dytter for at du skal sjekke minnet. Mvh ponke Lenke til kommentar
lindp Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Høres ut som om det kan være RAM som ikke er kompatibel. Fikk bytta sjøl. De hadde satt inn standard OEM RAM som jeg fikk bytta til Kingston RAM da jeg fikk bluescreen hele tiden. Dette var en AOPEN 1557 kjøpt på DigitalImpuls i Oslo. Alt ble i orden etter bytte av RAM. Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Memtest er kjørt. antall feil varierer fra 4 - 3560 kommer på test nr 5. satte minnebrikken inn i en annen bærbar.. 0 feil Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Memtest er kjørt.antall feil varierer fra 4 - 3560 kommer på test nr 5. satte minnebrikken inn i en annen bærbar.. 0 feil Der, da har du noe å slå i bordet med. Hva slags minne har du, er det Kingston-minnet eller "standard" (eller hva det nå heter i deres konfigurasjonsverkøy)? Mvh ponke Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg har Corsair CMXSD512-3200LL. Noen flere forslag Endret 4. desember 2004 av Peer6548 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå